Toon posts:

De RD aka Rollin' Dice

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit word mijn eerste case mod, er is niet heel veel dat ik zal veranderen aan de case zelf, maar wel het interieur.

Mijn idee is om alles in de Rood + witte kleuren te gaan doen in de Corsair Obsidian 650D

Ik dacht hier bij aan kabels en fans in Rood , wit en donkergrijs/zwart. (Zit nog na te denken om te sleeven of om gewoon gekleurde extension cables te maken)

Qua fans dacht ik aan 5 corsair Sp120 Quiet editions.

Ik ga ook de front 200mm vervangen door twee Sp120 fans, ik zal nog zien of ik er custom holes in moet maken of niet.

Over de kabels ben ik nog niet zeker of ik extensions ga gebruiken met custom color kabels, of de kabels duo sleeven.
Afbeeldingslocatie: http://oi42.tinypic.com/2eujzw0.jpg

ik ga 3 SATA kabels gebruiken, ik heb zelf 1 rode, en er zitten zwarte bij het moederbord

Ik heb zelf al twee 25Cm oranje LED strips om de case een mooi oranje gloed te geven.

Ik wil ook nog veel onderdelen gaan spuiten, vooral in rood bijv. de HDD Trays

Ik heb qua hardware helaas nog niks, op de LED strips na dan :P

(Aangezien ik nog niet al het geld heb om deze PC in 1 keer aan te schaffen, zal ik regelmatig updates posten met nieuwe onderdelen)

Ik ben van plan deze onderdelen te gebruiken:
  • Corsair Obsidian 650D
  • Corsair Vengeance CM28GX3M2A1600C9
  • AMD Fx-8350
  • Asrock Fatal1ty 990FX Professional
  • Corsair AX760
  • XFX Radeon HD7950 Black edition Double Dissipation (Zeer waarschijnlijk nog een gespoten backplate erop)
  • Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
(meer plaatjes zullen volgen :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:32

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Als je aan hardware nog helemaal niets hebt, waarom dan niet even wachten met het openen van een topic tot je daadwerkelijk wat hebt om te laten zien?

Daarnaast heb je dit niet gelezen: [CiP]Casemod in Progress policy - Eerst lezen!

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meelobee schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:31:
Als je aan hardware nog helemaal niets hebt, waarom dan niet even wachten met het openen van een topic tot je daadwerkelijk wat hebt om te laten zien?

Daarnaast heb je dit niet gelezen: [CiP]Casemod in Progress policy - Eerst lezen!
Case word deze week nog besteld met nog meer hardware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:32

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dan nog.. ;)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gewoon een beetje enthousiast denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Prima, maar ook dan is de policy nog van toepassing ;) Slotje dus. Als je de hardware binnen hebt, en een beginnetje hebt gemaakt, dan kun je een aanvraag doen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.