Hallo,
Ik ben met een afstudeer project bezig wat een soort archief in van nieuwe media bestanden. Nu is het de bedoeling zo gauw er een div geopend word (met jquery) dat deze onthouden word in de url zodat je op deze manier een selectie kan maken van een aantal intressante nieuwe media projecten en deze bijv kan mailen.
Nu heb ik alles werkend alleen nog niet de GET functie met Jquery ik wil namelijk dat met jquery na dat ik de box geopend heb de ID van de box in de URL zichtbaard word en deze later ook weer kan openen op deze manier.
Dit is de code die ik al heb:
Ik ben met een afstudeer project bezig wat een soort archief in van nieuwe media bestanden. Nu is het de bedoeling zo gauw er een div geopend word (met jquery) dat deze onthouden word in de url zodat je op deze manier een selectie kan maken van een aantal intressante nieuwe media projecten en deze bijv kan mailen.
Nu heb ik alles werkend alleen nog niet de GET functie met Jquery ik wil namelijk dat met jquery na dat ik de box geopend heb de ID van de box in de URL zichtbaard word en deze later ook weer kan openen op deze manier.
Dit is de code die ik al heb:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| function bindButton() { var $aantal = $(".focused").length +1; $(".idboxwrapper").each(function() { var $self = $(this); $self.find(".info").click(function() { var $array = $(".focused:visible").length; //console.log($array); if ($array < 4){ if (!$self.hasClass("focused")) { $self.addClass("focused"); resizeBoxes(); var currentId = $self.attr('id'); //console.log(currentId); } } }); $self.find(".sluiten").click(function(e) { $self.removeClass("focused"); resizeBoxes(); var currentId = 0; console.log(currentId); }); }); } bindButton(); |