Vragen Windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Hi Tweakers,

Ik gebruik sinds deze week Windows 8. Het is erg wennen in het begin, maar ik begin het steeds fijner te vinden! Ik heb nu nog een paar vraagjes over Windows 8, ik hoop dat jullie hier antwoord op willen en kunnen geven:
- Als ik voor het eerst de Weer app (en nog wat andere apps) wil openen vanuit het startscherm, dan wordt mij gevraagd of ik de locatieservices in wil schakelen. Als ik logisch nadenk krijgen ze dan dus voortaan altijd mijn locatie door als ik op '"Toestaan" klik. Wat doen zij met deze gegevens?
- Weten jullie of er filmpjes zijn die de verschillende functies laten zien van Windows 8?
- Als ik de laptop op mijn receiver heb aangesloten en ik dus bijv. Youtube filmpjes afspeel op het beeldscherm van mijn tv, dan stopt het met afspelen als ik naar het startscherm ga. Is er een mogelijkheid dat Youtube gewoon verder blijft afspelen en ik ondertussen wel dingen op de laptop kan doen?
- Hebben jullie verder nog handige tips voor het gebruik van Windows 8?

Alvast hartelijk dank voor de reacties! :)

Gr. YinYang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een flauwe eerste reactie, maar heb je al de moeite genomen om Google oid te raadplegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
YinYang schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:16:
[...]
- Als ik voor het eerst de Weer app (en nog wat andere apps) wil openen vanuit het startscherm, dan wordt mij gevraagd of ik de locatieservices in wil schakelen. Als ik logisch nadenk krijgen ze dan dus voortaan altijd mijn locatie door als ik op '"Toestaan" klik. Wat doen zij met deze gegevens?
Zie de privacy policy.
- Weten jullie of er filmpjes zijn die de verschillende functies laten zien van Windows 8?
1e hit, misschien?
YouTube: windows 8 versions explained ?
- Als ik de laptop op mijn receiver heb aangesloten en ik dus bijv. Youtube filmpjes afspeel op het beeldscherm van mijn tv, dan stopt het met afspelen als ik naar het startscherm ga. Is er een mogelijkheid dat Youtube gewoon verder blijft afspelen en ik ondertussen wel dingen op de laptop kan doen?
Geen idee. Al gegoogled? 1e hit, misschien?
[google=windows 8 youtube stops playing]
- Hebben jullie verder nog handige tips voor het gebruik van Windows 8?
[google=Windows 8 tips and tricks]
Alvast hartelijk dank voor de reacties! :)

Gr. YinYang
Kom op, je kunt het!

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 21-05-2013 14:29 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:32

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

1) Heb je al wat logischer nagedacht hierover? Wat doet een app op een smartphone met die gegevens?
2) Ooit van Youtube gehoord? Zal vast wel het een en ander op te vinden zijn. Ow, wacht, je hebt het ook al over YT. Dus, al gezocht erop?
3) Is dit met de YT app uit de Store, of via je browser? Beetje meer info kan geen kwaad in dit geval.

Last but not least, groeten hoeft niet op GoT ;). Dat staat ook in Het algemeen beleid.

Hmm, sjaakduhuuhl is mij net voor.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Over je locatie, wat maakt het uit dat ze weten waar jij zit met je PC? Ze kunnen het toch wel achterhalen als ze het zouden moeten, ook zonder dat je op Toestaan klikt.

Als je YouTube via een metro app gebruikt, dan is het inderdaad ze dat je niet tegelijk in die app kunt kijken en op je bureaublad-omgeving iets kunt doen, gebruik gewoon de website als je dat wilt doen ;)

Tips: Gewoon gebruiken, rondkijken en klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Bedankt voor de reacties! :)

Had al via Google gezocht, maar zocht eigenlijk naar NL filmpjes en was gewoon benieuwd of anderen Tweakers nog goede tips hadden..

Ik ben altijd een beetje voorzichtig met dingen als locatie doorgeven etc, maar ik sta het gewoon maar toe dan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:10
YinYang schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:16:

Niet Metro IE/youtube-app gebruiken maar gewoon youtube in een browser op de desktop openen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Ramon schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:57:
[...]
Niet Metro IE/youtube-app gebruiken maar gewoon youtube in een browser op de desktop openen?
Had het inderdaad al gezien! Toch wennen Windows8, want dacht eerst dat je alleen die Metro IE had! ;)

Toch bedankt voor je reactie!
Pagina: 1