23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
[ Voor 8% gewijzigd door xares op 21-05-2013 13:58 ]
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
[ Voor 9% gewijzigd door W1ckeD op 21-05-2013 14:16 ]
Life is complicated
Bellen en sms-en gaat hier prima, maar ik heb geen mobiel internet meer de laatste paar uur. In 4873, Etten-Leur, ook "regio Breda" dus eigenlijk.xares schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:58:
Werkt prima in regio Breda.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Edit.
Internet is juist veel vlotter nu
[ Voor 39% gewijzigd door yur400 op 21-05-2013 14:17 ]
Exact, SMS en Bellen werkt maar het gaat puur om de data connectie.Xander schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:15:
[...]
Bellen en sms-en gaat hier prima, maar ik heb geen mobiel internet meer de laatste paar uur. In 4873, Etten-Leur, ook "regio Breda" dus eigenlijk.
Life is complicated
toestel: iPhone 5
[ Voor 5% gewijzigd door Nirrilith op 21-05-2013 14:17 ]
Battle.net ID: Nirrilith#2845
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Hoeft geen netwerkprobleem te zijn hèXander schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:20:
Mijn vriendin heeft Hollandsnieuwe en dat werkt nog wel trouwens. Toch vreemd dat een budgetprovider op hetzelfde netwerk beter werkt.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Gamen op een laptop is best ok .... echt
HTC One.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Kunnen jullie nu WEL bevestigen dat er storing is? Of blijven jullie het ontkennen?
Geen 3G in Heerhugowaard, duidelijk een landelijke storing en niets op de vodafone website hierover te lezen....
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.
[ Voor 87% gewijzigd door Mr. Awesome op 21-05-2013 14:33 ]
Roosendaal niet meer hoor ...xares schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:58:
Werkt prima in regio Breda.
Gaan een rustige middag tegemoet
Wel inkomende telefonie btw.
[ Voor 6% gewijzigd door FreshMaker op 21-05-2013 14:34 ]
Augustushyptonize schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:32:
--Foute link--

Lemmer (8531) dus ook geen internet, wel telefoon
Het word ze te duur:
nieuws: Omzet Vodafone daalt door minder gebruik buiten bundel
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Hier inderdaad ook nietfewips schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:43:
Regio Amersfoort ook al meer dan een half uur geen 2G/3G mogelijk. Bellen werkt.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Wel bellen
One x
NOSIG
Had vanmiddag wel even enkel Edge, had er misschien wel mee te maken.
[ Voor 39% gewijzigd door wesleytjuh op 21-05-2013 14:51 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Dan maar old skool smsen.
The first casualty in war is always the truth...
[ Voor 54% gewijzigd door NSG op 21-05-2013 15:20 ]
Hier betaal je toch niet voor. Zouden die lui eigenlijk moeten aanklagen. Waarde - fucking - loos. Excuse the language, maar dit kan ik op dit moment niet gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door Rhizosis op 21-05-2013 15:05 ]
Vodafone op twitter
Op dit moment kunnen klanten problemen ervaren met bellen of mobiel internet. We krijgen meerdere berichten binnen, het is in onderzoek 1/2
Ondertussen is het ook te lezen op o.a. tweakers en nu.nl.xPhantom schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:01:
Vodafone erkent het probleem en ze zijn er mee bezig;
[...]
Vind het altijd wel irritant dat providers dit soort informatie niet gewoon ergens op hun website melden. Daar moet je het forum voor doorspitten, of twitter hebben.

Xander, was eerder.
[ Voor 6% gewijzigd door NSG op 21-05-2013 15:05 ]
404 Signature not found
Jawel, alleen niet voor iedereen.KoekBenaan schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:11:
In Eindhoven geen problemen.
Collega in de kamer naast mij heeft wel data verbinding, ik niet. Beide Vodafone.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
[ Voor 7% gewijzigd door Kecin op 21-05-2013 15:19 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Op het stadskantoor is anders niets aan de hand, grappig!Justin013 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:26:
Om het aan te vullen: in 073 (Den Bosch) doet de dataverbinding het ook niet.
Weddings are basically funerals with cake.
toch apart,ik zit ook in de westpoort (vlakbij ruigoord,en de mast van vodafone staat hier op het terrein op ongeveer 80 meterJumpiefox schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:55:
A'dam west ook geen internet (omgeving westpoort) maar me vrouw heeft dan wel weer bereik (omgeving Amstel).
Dan maar old skool smsen.
anyway amsterdam westpoort werkt hier
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Helaas geen reactie mogen ontvangen van het webcareteam van Vodafone op Twitter.

Ach, ze zijn er op het hoofdkantoor vast heel hard mee bezig....
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Het melden dat je geen bereik hebt voegt niets meer toe, de storing is bekend. Mocht je geen bereik hebben gehad en nu wel weer dan kun je het uiteraard wel melden.Woordvoerder Bart Bakker van Vodafone bevestigt dat gebruikers 'hinder' kunnen ondervinden bij het gebruik van mobiel internet. Met de rest van het mobiele netwerk is niets aan de hand. Gebruikers moeten dus gewoon kunnen bellen en sms'en, aldus Bakker, die niet kan zeggen wat het precieze probleem is. "Dat weten we nog niet", aldus Bakker. "Onze technici doen momenteel onderzoek. Wat we wel al weten, is dat de storing niet aan één specifieke regio gebonden is, maar dat niet iedereen er last van heeft." Hoeveel klanten getroffen zijn, kan Bakker niet schatten. Uit gegevens van Allestoringen.nl blijkt dat er een flinke piek in het aantal klachten op social media is.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
telaat gesproken, het werkt nu degelijk, blijkbaar kan ik ook zonder een verbinding op facebook en alles updaten, verry strange

[ Voor 36% gewijzigd door Razenko op 21-05-2013 15:50 ]
PSN: Europhea
Dat terwijl ik mijn SII net geflashed heb, gelukkig laat Ziggo me niet in steek.
Hier doet hij het inmiddels juist weer niet meerwesleytjuh schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:51:
In Roosendaal werkt ie gelukkig nog, gewoon 3G hier.
Had vanmiddag wel even enkel Edge, had er misschien wel mee te maken.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
werk Iphone 5 vodafone zakelijk alles werkt....
Collega met Iphone 5 Iphone altijd abbo ook alles werkt bij hem
@ Nijmegen (erasmusgebouw)
The Sartorialist
SPOED MAINTENANCE
Vodafone Referentie: BLADIEBLA
Aanvang: 2013-05-21 22:00
Eind: 2013-05-22 00:00
Tijdsduur: 00:05.00 u.
Naar aanleiding van een storing die vanochtend is ontstaan op een provider edge router, is Vodafone genoodzaakt om vanavond spoedwerkzaamheden uit te voeren.
Deze werkzaamheden hebben als gevolg dat er een failover zal plaatsvinden waardoor de verbinding maximaal 5 minuten onderbroken zal worden.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer