Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe versie Flickr geeft gebruikers 1TB aan opslag

Pagina: 1
Acties:

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
nieuws: Nieuwe versie Flickr geeft gebruikers 1TB aan opslag

Nordlys in 'nieuws: Nieuwe versie Flickr geeft gebruikers 1TB aan opslag'

Nordlys in 'nieuws: Nieuwe versie Flickr geeft gebruikers 1TB aan opslag'

En uit de mail van Flickr:
As a Pro Member, your subscription remains the same. You'll enjoy unlimited space for your photos and videos, detailed stats and an ad-free experience. However, you can switch to a Free account before August 20, 2013.
Dan vind ik de tekst zoals die hier in het nieuwsartikel staat tamelijk onduidelijk:
Verder is het niet meer mogelijk om een Pro-account voor 25 dollar af te nemen. Met die accounts konden gebruikers een onbeperkt aantal foto's uploaden en zien hoe vaak een foto was bekeken.

In plaats van de Pro-accounts komen twee nieuwe abonnementsvormen. Voor 50 dollar per jaar krijgen gebruikers een advertentieloze Flickr-website; voor 500 dollar per jaar wordt de opslagruimte verdubbeld naar 2 terabyte.
Misschien handig om daar iets van een opmerking toe te voegen dat er voor bestaande Pro members niets verandert?

Verder lijkt het er op dat met deze update ook de max. 200 getoonde foto's limiet voor free accounts verdwijnt, wat voor veel mensen de doorslaggevende factor was om een Pro account af te sluiten. Maar dat is wellicht wel even de moeite waard om na te vragen bij Yahoo / flickr, want ik zie timaerts in 'nieuws: Nieuwe versie Flickr geeft gebruikers 1TB aan opslag' bijvoorbeeld ook opmerken dat bij hem toch echt enkel de laatste 200 getoond worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Orion84 op 21-05-2013 10:27 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Toegevoegd:
Voor bestaande Pro-abonnees verandert er niets.
Wat betreft die 200 foto's-limiet, zal ik nog even kijken hoe het zit :)

Ik ben helemaal geen stagiair