druk en typefouten voorbehouden
            heb je toevallig iets van hardware in je laptop vervangen? je kan ook last hebben van een zo geheten white list, wanneer je dan hardware veranderd met hardware die niet in deze lijst staat boot je laptop niet meer

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
De ssd dus, maar word die whitelist dan toegevoegd per bios? Vorige bios deed hij het nog wel gewoon.TunefulDJ_Mike schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:55:
heb je toevallig iets van hardware in je laptop vervangen? je kan ook last hebben van een zo geheten white list, wanneer je dan hardware veranderd met hardware die niet in deze lijst staat boot je laptop niet meer
            Je hebt dus een nieuwe ssd in de laptop gedaan. Stond er Windows 8 op de originele HD? Wil je windows 8 er weer ophebben? 
Windows 8 laptops starten anders op dan de oude windows 7 laptops.
Standaard staat het bios zo ingesteld dat je alleen windows 8 kunt opstarten.
Iets met secure boot uitzetten.
Google wil ook wel helpen.
            Windows 8 laptops starten anders op dan de oude windows 7 laptops.
Standaard staat het bios zo ingesteld dat je alleen windows 8 kunt opstarten.
Iets met secure boot uitzetten.
Google wil ook wel helpen.
            Kun je dit niet gewoon oplossen door UEFI/Fastboot uit te zetten en CSM aan?(dat met de usb)

[ Voor 9% gewijzigd door PeterPanda op 22-05-2013 08:18 ]
Mijn naam is niet Peter!
Ik ben u voor eeuwig dankbaarPeterPanda schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:18:
Kun je dit niet gewoon oplossen door UEFI/Fastboot uit te zetten en CSM aan?(dat met de usb)

Pagina: 1