ben voor een nieuwe pc aan het kijken , nou zag ik die best buy guide van jullie.
maar heb met huidige pc nogal veel gezeur gehad met me msi moederboard dus wou wat anders.
heb een vriend van me ff samenstelling gemaakt voor andere variant op die guide.
ga de pc alleen voor game gebruiken.
zijn er ook nog niet uit welke videokaart ik zal nemen heb zon 900 euro te besteden, maar als ik voor 100 euro meer iets veel beters kan kopen zou ik dat niet erg vinden .
Sorry voor de punten kommas en hoofdletters typ nooit zoveel
ben ook maar een simpele ziel
.
luister ook maar wat kennissen zeggen.
en hoe doe ik die links erbij krijg moet ik nog even uitzoeken
https://nl.ingrammicro.com/ dat is de site waar ik dacht alles bij te bestellen
in ieder geval bedankt al voor de tip van 1 kaart ipv 2 mij is verteld dat 2 altijd sneller was.
maar als ik problemen krijg met videokaart dan kan ik er beter 1 nemen en later meschien nog 1 . als dat mogelijk is
qua kast maakt het me echt niet uit
en zal voor 20 euro meer dan ook die grotere disk nemen ssd.
Overclocken hoeft niet van mij ,daar snap ik niks van.
vorige pc ook al gesloopt daar mee
maar als julli zeggen beter van wel ook goed
ik wil de nieuwe counterstrike en battlefield en jedi of the old republic gaan spelen.
en doe maar een goede voeding die geen problemen geeft betaal daar liever wat meer voor die dingen sneuvelen nogal is bij mij
hoop dat die punten enz beetje goed staan
grtz roel
Processor:
Intel Core i5 i5-3570K
3.40 GHz Processor - Socket H2 LGA-1155 - Quad-core (4 Core) - 6 MB Cache - 5 GT/s DMI
Moederbord:
Sapphire Pure Platinum PT-CI7Z77 Desktop Motherboard - Intel Z77 Express Chipset -
Socket H2 LGA-1155 - Retail Pack - ATX - 1 x Processor Support - 32 GB DDR3 SDRAM Maximum RAM
- CrossFireX Support - Serial ATA/300, Serial ATA/600 RAID Supported Controlle
Videokaart :
1x
Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost
of
2x
Sapphire Radeon HD 7850 Graphic Card - 860 MHz Core - 2 GB GDDR5 SDRAM -
PCI Express 3.0 x16 - 4800 MHz Memory Clock - 4096 x 2160 - CrossFireX -
Fan Cooler - OpenGL 4.2, DirectX 11.0, DirectCompute 11, OpenCL - HDMI - x2=
DisplayPort - DVI
Werkgeheugen:
Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
SSD:
Kingston SSDNow V+200 60 GB 2.5" Internal Solid State Drive - 1 Pack - SATA
HD :
Seagate Barracuda ST1000DM003 1 TB 3.5" Internal Hard Drive - SATA - 7200 rpm - 64 MB Buffer
Behuizing:
Gigabyte GZ-G2:
Voeding:
OCZ Technology StealthXStream 2 OCZ-ZS750W-EU ATX12V & EPS12V Power Supply - 750 W - Internal
dit is een lijstje die een kennis voor me gemaakt heeft je mag er best van afwijken
maar heb met huidige pc nogal veel gezeur gehad met me msi moederboard dus wou wat anders.
heb een vriend van me ff samenstelling gemaakt voor andere variant op die guide.
ga de pc alleen voor game gebruiken.
zijn er ook nog niet uit welke videokaart ik zal nemen heb zon 900 euro te besteden, maar als ik voor 100 euro meer iets veel beters kan kopen zou ik dat niet erg vinden .
Sorry voor de punten kommas en hoofdletters typ nooit zoveel
ben ook maar een simpele ziel
luister ook maar wat kennissen zeggen.
en hoe doe ik die links erbij krijg moet ik nog even uitzoeken
https://nl.ingrammicro.com/ dat is de site waar ik dacht alles bij te bestellen
in ieder geval bedankt al voor de tip van 1 kaart ipv 2 mij is verteld dat 2 altijd sneller was.
maar als ik problemen krijg met videokaart dan kan ik er beter 1 nemen en later meschien nog 1 . als dat mogelijk is
qua kast maakt het me echt niet uit
en zal voor 20 euro meer dan ook die grotere disk nemen ssd.
Overclocken hoeft niet van mij ,daar snap ik niks van.
vorige pc ook al gesloopt daar mee
ik wil de nieuwe counterstrike en battlefield en jedi of the old republic gaan spelen.
en doe maar een goede voeding die geen problemen geeft betaal daar liever wat meer voor die dingen sneuvelen nogal is bij mij
hoop dat die punten enz beetje goed staan
grtz roel
Processor:
Intel Core i5 i5-3570K
3.40 GHz Processor - Socket H2 LGA-1155 - Quad-core (4 Core) - 6 MB Cache - 5 GT/s DMI
Moederbord:
Sapphire Pure Platinum PT-CI7Z77 Desktop Motherboard - Intel Z77 Express Chipset -
Socket H2 LGA-1155 - Retail Pack - ATX - 1 x Processor Support - 32 GB DDR3 SDRAM Maximum RAM
- CrossFireX Support - Serial ATA/300, Serial ATA/600 RAID Supported Controlle
Videokaart :
1x
Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost
of
2x
Sapphire Radeon HD 7850 Graphic Card - 860 MHz Core - 2 GB GDDR5 SDRAM -
PCI Express 3.0 x16 - 4800 MHz Memory Clock - 4096 x 2160 - CrossFireX -
Fan Cooler - OpenGL 4.2, DirectX 11.0, DirectCompute 11, OpenCL - HDMI - x2=
DisplayPort - DVI
Werkgeheugen:
Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
SSD:
Kingston SSDNow V+200 60 GB 2.5" Internal Solid State Drive - 1 Pack - SATA
HD :
Seagate Barracuda ST1000DM003 1 TB 3.5" Internal Hard Drive - SATA - 7200 rpm - 64 MB Buffer
Behuizing:
Gigabyte GZ-G2:
Voeding:
OCZ Technology StealthXStream 2 OCZ-ZS750W-EU ATX12V & EPS12V Power Supply - 750 W - Internal
dit is een lijstje die een kennis voor me gemaakt heeft je mag er best van afwijken
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 18:22 . Reden: wat vergeten ]