Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Multimediaplayer dual screen voor in de auto

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een multimediaplayer (Divx, WMV, AVI, DVD (VOB), etc.) voor in de auto met twee LCD schermen (7 "minimaal). Dus niet een DVD speler, maar een speler met een USB aansluiting waar ik een memory stick of een USB Hard Disk (zonder stroomvoorziening) op kan aansluiten (met alle DVD's (VIDEO_TS mapjes) en andere videobestanden er op gekopieerd). Dus eigenlijk een Huis/Tuin/Keuken mediaplayer met 12 volt aansluiting en twee schermpjes.

Via Google en Tweak zoekfunctie kwam ik alleen maar DVD afspeelsystemen tegen die via USB aansluiting (i.e. USB stick) alleen maar JPG's en MP3's konden afspelen.....en dat zoek ik dus niet

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
tablet?

Een android device waarop je een harde schijf op kunt aansluiten,
of een ipad (mini) icm een wifi harde schijf. Zo heb je geen last van het ontbreken van de USB pport op de ipad. Seagate maakt deze schijven met ingebouwde accu en acces-point.

[ Voor 94% gewijzigd door 107mb op 20-05-2013 23:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Huh....Tablets zijn duur ! En dan moet ik er zelfs twee kopen. Ik zoek een simpel systeempje rond de € 100 - 150 wat (vrijwel) alle videoformaten aan kan. Die zijn toch wel op de markt verkrijgbaar lijkt me. Ik zoek dus een standaard (nu veel verkrijgbaar) Dual LCD DVD systeempje zonder de DVD speler maar met een USB aansluiting voor het afspelen van je videobestanden....

Zoiets dus (dit systeem kan dus alleen maar DVD's afspelen en geen video-bestanden via USB aansluiting):

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wootsaleimages/Philips_Portable_Dual_DVD_Screen_Set21tDetail.jpg

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 08:56 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik betwijfel of zoiets out-of the box bestaat. Enige wat ik dan nog zou kunnen verzinnen, is om ergens goedkoop 2 schermpjes op te kop te tikken. Koop vervolgens een goedkope mediaspeler en via een 12v -> 220v omvormer voorzie je het geheel van stroom. Media op een usb-stickje.

• 107mb
  • Nu online
hoe oud zijn de gebruikers van het systeem?

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:47

DjVe

Hatsaflats!

Veel mediaspelers draaien al op een 230V wissel naar 12V gelijkstroom adapter ;) Dus dan zou je zelf een kabeltje kunnen tweaken van sigarettenaansluiting naar 12V AC van de mediaspeler :)

/edit: ow je zoekt ook twee schermpjes....dan wordt dat wat lastig ja :P

/edit2: Ebay heeft dat wel :)

http://www.ebay.com/sch/i...een+media+player&_sacat=0

[ Voor 43% gewijzigd door DjVe op 21-05-2013 10:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
107mb schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:07:
hoe oud zijn de gebruikers van het systeem?
9 en 5

• 107mb
  • Nu online
ok. dan is zo'n meegeleverde afstandsbediening geen probleem. Ik heb vorig jaar zo'n set geleend met kinderen van toen 3 en 4, en die konden het niet bedienen. Film afgelopen = drama. Ik heb nu een iPad op de middenconsole tussen de voorstoelen bevestigd. Werkt perfect. De kids kunnen zelf de ipad bedienen.

Verwijderd

Topicstarter
Is er echt geen standaard goedkopere oplossing ?

• Reneeke2
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2021
Ik zit met hetzelfde probleem maar vind dit toch wel veel geld voor zoiets en dan moet je het ook nog inbouwen.
http://www.onlinecarstere...9721_Alpine_PKG-M780.aspx

Ik denk er aan om twee losse headrest te kopen voor het beeld.
http://www.onlinecarstere...1002_Boss_Audio_7HRG.aspx

die aan te sluiten met een rca splitter op mijn raspberry Pi met XBMC en wifi dongle.

usb kan daarin en aansturen met Yatse. Google Play: Yatse, the XBMC Remote

alles aansluiten via de sigaret aansteker met een 12 naar 5 V converter voor de RPI.

je moet wat voor 8 uur vrede achterin :) . kabels door de auto neem ik dan voor lief.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 13:54
Ik heb destijds een of andere aanbieding bij de media markt gehaald ( dacht marquant oid). daar kan sdhc, usb en dvd in. helaas speelt ie geen mkv/x.264 af dus ik heb eea naar divx mogen converteren. werkt prima verder
Pagina: 1