Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 18:16
Hallo,

Heeft er nog iemand plots een toolbar in Chrome (of andere browser) gekregen?
Ik gebruik al enkele jaren Norton antivirus en heb nooit een toolbar gehad. Er leek mij niet direct een relevante update geweest te zijn en heb ook geen enkel scherm te zien gekregen waar ik zulke toolbar zou kunnen weigeren.

Deze toolbar kwam erop nadat ik een herstart had gedaan van mijn computer waarbij hij enkele windows-updates heeft geïnstalleerd.

Ik vind het precies vreemd dat Norton iemand niet de kans zou geven om een toolbar te weigeren.

En ja ik ben een beetje allergisch aan browsertoolbars, zeker als ze uit het niets verschijnen. Maar ik denk dat vele tweakers deze allergie wel met mij delen.

Verwijderd

Toolbars komen niet mee met updates van Windows. Wel van het programma zelf. Daarin kan worden vermeld (AV) dat extra aanvullende onderdelen kunnen worden geinstalleerd (ongevraagd).

Zowiezo, geen voorstander van Norton. Die tript op zelfs een cookie. Deinstalleren en weer verder :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je kan ook iets anders geinstalleerd hebben waar de toolbar bij gezeten heeft.

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 18:16
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:22:
Toolbars komen niet mee met updates van Windows. Wel van het programma zelf. Daarin kan worden vermeld (AV) dat extra aanvullende onderdelen kunnen worden geinstalleerd (ongevraagd).

Zowiezo, geen voorstander van Norton. Die tript op zelfs een cookie. Deinstalleren en weer verder :)
Zoals ik aangaf heb ik nergens zulke vensters gezien waarin ik eventueel iets zou kunnen afvinken of dat er extra aanvullende onderdelen kunnen worden geïnstalleerd.

En aangezien de installatie mij 30 euro heeft gekost en ik nog 303 dagen een licentie heb, ga ik nog wel even wachten met deïnstalleren. Beetje naast de kwestie maar toch bedankt voor je mening. Als ze zulke toolbars plots blijven installeren zie ik volgend jaar misschien ook wel uit naar andere software.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik hoor norton hier anders niet, gewoon de juiste vinkjes gezet gok ik.

Iperf

Verwijderd

Surfgedrag is 'interessant' om te verkopen, vandaar dat bijna elk programma tegenwoordig een toolbar aanbied in een programmainstallatie.

Overigens hoef je norton zelf niet te deinstalleren, maar de toolbar kan er wel toch gewoon uit?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zeker

Het is zelfs opgesplitst in de "Norton Toolbar" en de "vulnerability protector"

[ Voor 89% gewijzigd door Fish op 20-05-2013 21:57 ]

Iperf

Pagina: 1