[Kickstarter] Satellite Reign (Syndicate remake)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mede-auteurs:

Verwijderd

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

Satellite Reign

Een real-time class-based strategy game in een open world cyberpunk city door de maker van Syndicate Wars. Ze zijn nu funding aan het verzamelen via Kickstarter

About

Satellite Reign is a real-time, class-based strategy game. You control a team of four agents, each with distinct and unique abilities, collectively battling for control of a fully simulated, living cyberpunk city.

The game world is designed to facilitate emergent gameplay, giving you the tools and freedom to play how you want to play, so you can create strategies and scenarios that not even we had anticipated!

Customise your team with the strength to destroy your enemies head-on, or hack into their facilities to manipulate their infrastructure without them ever knowing you were even there.

Will you take down your enemies with brute-force? Covert espionage and infiltration? Or will you use propaganda to influence the citizens of the city and overthrow the controlling powers?

Satellite Reign will be released on Windows, Mac OS and Linux.

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/684/724/cb9923a51d66dd89f46a0d6389f2b6c9_large.jpg?1371608229

Gameworld

The world's governments are controlled by mega-corporations, democracy to the highest bidder. Society is structured for the benefit of those in power. The poor exist in the dark squalid underbelly of the city, while the wealthy swim in opulence and luxury on the upper tiers, and the vast middle-class are too comfortable with their lives of convenience to see the world for what it really is. Corporate police patrol the streets, brutally maintaining the status quo, all under the guise of keeping the people safe.

The time for change is now, as a mysterious organisation rises from the slums of the city. They'll have to bribe, steal, hack and augment their way through the barriers between them and their ultimate goal...but what are they trying to achieve? To free the masses from the corporate stranglehold, or to take control for themselves? That, is up to you.

City Simulation

This is one big, open, living metropolis. The city isn't just a cool location (although it is pretty cool), it actually functions like a city; the streets are bustling with people by day, and controlled by criminal organisations by night. Power grids actually power the city, information and finances flow from one district to another, and you can use all of these things to your advantage.

The entire game-world is designed around emergent gameplay. Civilians, police and corporate soldiers will all react uniquely to your actions. Power conduits, communication networks and security systems are there for you to hijack, modify or destroy. Learn how the city and its inhabitants operate, then exploit them all to advance your agenda.

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/000/698/988/aab633c96768860066d5f451a6b0de69_large.jpg?1372159013

Player Choice

The city is huge and you can move around and tackle objectives however you want to. You won't be spoon-fed one mission after another, you'll be able to use whatever means you can to get to your final goal. Bribe scientists to advance your technologies, and kidnap doctors to augment your agents. Steal money from the banks to fund your war against the corporations, and exploit neural implants to bend the will of others. Or, try to take your objectives through good old-fashioned brute-force.

Tactical Combat

Distinct character classes give you total control over how you approach a situation. Different classes with different combinations of augmentations, gear and weapons gives you the ability to customise your team and your experience.

Corporate Espionage

Not every problem is easily solved by shoving a gun in its face. Sometimes the situation requires a bit more subtlety, a bit more finesse. Try siphoning cash out of the corporate account, bribing a bank manager to “misplace” his security pass, or steal the identity of a corporate soldier to pass through security checkpoints unseen.

Eindelijk, na 17 jaar is het hoog tijd :P
En die Deus Ex-kloon shooter dinges die dezelfde naam heeft tel ik niet mee, uiteraard

Zin om tijdens het wachten Syndicate en Syndicate Wars te spelen? GoG heeft ze: Syndicate, Syndicate Wars

Andere nuttige links:
SatReign's Twitter account: https://twitter.com/SatelliteReign#
Website: http://satellitereign.com/
Een blauw F-je is het logo, geen idee wat dat is: https://www.facebook.com/...ite-Reign/354416911336851
KickTraq: http://www.kicktraq.com/p...sstudios/satellite-reign/

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2013 15:51 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woei! de site is live op Kickstarter!
http://www.kickstarter.co...esstudios/satellite-reign

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Oops, had een topic gemaakt toen de kickstarter begon, wist niet dat deze er al was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag hem via de mail net langskomen, kickstarter ondersteunt nog steeds geen PayPal, dus helaas zien ze mij niet supporten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:38:
Zag hem via de mail net langskomen, kickstarter ondersteunt nog steeds geen PayPal, dus helaas zien ze mij niet supporten.
Nee, dat is bij mij ook de primaire reden om niet mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Vaak voegen kickstarters zelf paypal toe dus het is best mogelijk dat het binnenkort kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Andere kant, release december 2014.. dat is nog anderhalf jaar.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Ik ben even op vakantie, dus heb mede-auteurs toegevoegd aan de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Zo, topic assimilated. Resistance is Futile >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pheace schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 22:59:
Zo, topic assimilated. Resistance is Futile >:)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zag net de update, ze zijn hard bezig met de paypal optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Alweer een rebooot van iets, is het zo moeilijk om creatief te zijn tegenwoordig? Zal het project met intresse volgen maar er is wel erg weinig vernieuwing en iinovatie. Juist met iets als kickstarter had ik beter verwacht. Begint op hollywood te lijken met remakes van films die nog geen 5 jaar oud zijn :9 . Syndicate destijds helemaal kapot gespeeld, uniek en brilliant spel. Dat wel, maar hier zullen ze ongetwijfeld hetzelfde mee doen als de X-com remake. Alle diepgang en complixiteit eruit snijden in de naam van toeganeklijkheid. Wat je dan overheid is net als xcom een flauw bagger-aftreksel van het origineel dat niet op zichzelf kan staan en alle goede dingen heeft weten te slopen zonder er iets voor in de plaats te brengen dat adequate vervanging biedt. Hoop dat het met deze wat beter vergaat, syndicate verdient beter dan dat xcom gedrocht.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
vergeleken met de games die we het laatste decennium kregen zijn revivals van deze games vernieuwend genoeg imo, sommige van deze games hadden niet vergeten mogen worden, en dankzij kickstarter komen veel er nu van terug.

En wat een drama over XCOM zeg. Ik heb me er kostelijk mee vermaakt, het is een goede game, en ja ik heb de klassiekers ook nog back in the day gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Sommige games vroeger waren kwa concept/gameplay wel goed maar hadden soms verschrikkelijke control's/menu's of systemen. Die updaten is niks mis mee. En ik heb niks dan goeds over XCOM gehoord dus kom maar op.

SW was leuk vroeger maar complex zal ik het absoluut niet noemen. Eerder vervelend en incompleet op sommige vlakken. Wel veel zitten kloten en civilians zitten "brainwashen". ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie liever dat de richting interface van S:AR gaan, maar in style van SW. Ik vond het vaste isometrische view een stuk makkelijker werken dan in SW, regelmatig zat je daar weer vast met de camera.

Zullen ze de originele stemmen nog kunnen vinden? Minigun, serberus IFF, tripwire.

Brainwashen was leuk, eerst half politiebureu/basis neermaaien, hele stad persuaden en er weer terug gaan, pakken ze allemaal wapens op, heb je lopend leger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Postius schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 14:27:
Alweer een rebooot van iets, is het zo moeilijk om creatief te zijn tegenwoordig? Zal het project met intresse volgen maar er is wel erg weinig vernieuwing en iinovatie. Juist met iets als kickstarter had ik beter verwacht. Begint op hollywood te lijken met remakes van films die nog geen 5 jaar oud zijn :9 . Syndicate destijds helemaal kapot gespeeld, uniek en brilliant spel. Dat wel, maar hier zullen ze ongetwijfeld hetzelfde mee doen als de X-com remake. Alle diepgang en complixiteit eruit snijden in de naam van toeganeklijkheid. Wat je dan overheid is net als xcom een flauw bagger-aftreksel van het origineel dat niet op zichzelf kan staan en alle goede dingen heeft weten te slopen zonder er iets voor in de plaats te brengen dat adequate vervanging biedt. Hoop dat het met deze wat beter vergaat, syndicate verdient beter dan dat xcom gedrocht.
Ho effe; de XCOM remake was ten eerste een EA product, die maken álles kinderlijk eenvoudig (wat inderdaad de fun nogal negatief beïnvloedt) en ten tweede was de vereenvoudiging van de squad tactics en bediening zeker geen minpunt (het gebrek aan serieuze AI, intelligent mapdesign en procedureel gegenereerde speelvelden was dat wel). Daarnaast geloof ik dat dit niet wéér een topic wordt voor jou om te kennen te geven hoe kut je XCOM vindt.

Dit is een remake door de originele makers (althans, voor het leeuwendeel) en EA is in geen velden of wegen te bekennen, dus laten we eens beginnen met het beoordelen van wat er op ons af komt op basis van wat we zien, en niet op basis van wat een andere studio met een andere game gedaan heeft.

Laten we het dus over Satellite Reign hebben, niet over XCOM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Het ziet er echt heel erg veelbelovend uit, dit spel!
Ik heb veel Syndicate (Wars) gespeeld, toevallig paar maanden weer gekocht op Gog.com

Ik ben benieuwd hoe de emergent gameplay uit zal pakken.
Maar het ziet er in ieder geval veelbelovend uit :)

Fijn dat er weer wat vers bloed in de strategiegaming komt.

offtopic:
Het is wel gaaf om te zien dat er een enorme beweging is om games multiplatform te maken. Worden voor gamers OSX en Linux eindelijk eens redelijke alternatieven voor Windows :)
Ik vind dat Apple en de Linux foundation Unity wel een bloemetje mogen sturen :P

[ Voor 41% gewijzigd door anandus op 01-07-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man ik wou dat ik goed in de slap was zat ... Ik heb ook mijn trots en om slechts als Civilian weggezet te worden omdat ik zou besluiten om het minimale te doneren .. Dat soort fratsen moet eruit.
Niet iedereen is een Silicon Vally miljonair die wat wisselgeld in z'n broekzak over heeft en even de CEO plek opkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Voor zo'n €19 ben je een 'soldier' en dan krijg je tenminste het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:02:
Man man man ik wou dat ik goed in de slap was zat ... Ik heb ook mijn trots en om slechts als Civilian weggezet te worden omdat ik zou besluiten om het minimale te doneren .. Dat soort fratsen moet eruit.
Ho effe... wat? Jouw klacht is dat het oneerlijk is, en verboten moet worden, om mensen die meer bijdragen daarvoor te belonen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

The only thing I'm reading is QQQQQQQQQQQQQQQQQQQ.

Zo dat ook weer gehad. Vanavond maar ff verder de boel bekijken en ieg vast voor £1 inspringen.

Hopelijk maken ze het artbook nog een addon of maken ze een nonsigned/softcover book beschikbaar op lagere tiers. Ff om gaan zeuren.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Yay, we zijn over de helft (@177k) *O*
Nog 23 dagen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inproba
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-08 20:02
Mij lijkt het het ook een erg gaaf spel, ik hoop echt dat ze het doel (ruim) gaan halen. :)

Ze zijn op de goede weg 203K met nog 19 dagen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Game Design Chat Video #2: Classes and Death
Inproba schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:46:
Mij lijkt het het ook een erg gaaf spel, ik hoop echt dat ze het doel (ruim) gaan halen. :)
Ze zijn op de goede weg 203K met nog 19 dagen te gaan.
Het gaat al een paar dagen echt te langzaam helaas...
http://www.kicktraq.com/p...ign/#chart-exp-projection

Even flink reclame maken dus 8)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
/me Kick

Er zijn nog 8 dagen en er moet nog zo'n 80k binnengeharkt worden, dus even een kickje om dit spel weer onder de aandacht te brengen :)

Het zou zonde zijn als dit spel het niet zou halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er wel bang voor eigenlijk. Het niet kunnen betalen met kickstarter én niet met Amazon is een vrij serieuze beperking voor mensen zonder credit card. Europeanen veelal. Uit Europa, waar Syndicate een grote hit was.

Nog eens proberen op een platform dat meer betalingsmogelijkheden ondersteunt zou misschien handig zijn. Of een kickstarter starten voor een bedrijfje dat paypaltegoeden aanneemt om er kickstarter projecten mee te funden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mjah, ik heb ook geen creditcard of Paypal, dus lijkt me niet dat dat echt een probleem is, lijkt me eerder gebrek aan media visibility, je leest er heel weinig over verder.

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 20-07-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe back jij zonder CC dan? Dat waren toch je enige opties bij Kickstarter voor dit project?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 23:20:
Hoe back jij zonder CC dan? Dat waren toch je enige opties bij Kickstarter voor dit project?
offtopic:
Ja, klopt, maar daar zijn talloze opties voor (virtuele prepaid cards, allemaal met iDeal te betalen).
Een Paypal heb ik niet, dus ik weet niet of dat met iDeal te doen is.

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 20-07-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

£ projecten hebben het sowieso veel moeilijker dan $ projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Volgens Kicktraq is het trending towards 357k, met een low op 333k en een high op 404k, dus er is gelukkig nog hoop :)

En hier ook nog wat in-engine gameplay visualization (al zaten deze stukjes ook in het wervingsfilmpje, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nog 5 dagen te gaan en ze zitten nu op 91%
Ik heb er een goed gevoel over :)

Afbeeldingslocatie: http://www.kicktraq.com/projects/5livesstudios/satellite-reign/minichart.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
anandus schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:18:
Nog 5 dagen te gaan en ze zitten nu op 91%
Ik heb er een goed gevoel over :)

[afbeelding]
Ik eigenlijk niet (één dagje een vette boost vanwege extra propaganda is niet genoeg om een week lang donaties te trekken) maar we blijven volhardend werven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
Oke, ik ben tot nog toe niet meegegaan met de kickstarter-rage, maar Syndicate.... Holy crap! Morgen hier toch maar ff m'n creditcard voor trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nog 4 dagen te gaan en het ziet er goed uit met nog ~8k te gaan.
Als ze een beetje wind mee hebben halen ze het vandaag nog /me fingers crossed :)

De eerstvolgende stretch goal, op 380k, is muziek van composer van de originele Syndicate serie. Lekker duister en spannend als ik het me goed herinner.
Daarna localisation op 400k (niet zo boeiend :P ) en op 440k "environmental destruction."
Dat zullen we waarschijnlijk niet halen, maar lijkt me wel tof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat 440k doel is het enige dat me boeit eigenlijk. localization is sowieso irritant, de muziek van de originele synd en syndwars vond ik nou niet zo bijzonder, maar het in laten storten van hele flatgebouwen op de tenen van boosaardige snoodaards, dát is leuk :D

Off-topic: niet alleen in Syndicate trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
hmmm ik denk dat ik ook maar ga doneren.
Nog nooit gedaan.
Maar al is het alleen al voor Kettergek met zn leuke verhaaltjes en enthousiasme :)

Keep it up. En ga in de verkoop branche zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het origineel ken ik niet, maar dit klinkt wel leuk. De bèta vind ik altijd de leukste periode van een spel. Dan is de hype vaak het grootst..

Helaas was het verschil tussen $55 en $25 voor mij te groot na een Summersale kostenpost van >€75, dus ik ben uiteindelijk toch voor de $25 gegaan. :)

Nog 313 268 229 74 mensen zover krijgen dat ook te doen, binnen 96 uur en we zijn er! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 24-07-2013 16:27 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Het gaat inderdaad hard, 't zal al gefund zijn voordat ik m'n creditcard te pakken heb gekregen. nog 190 Pond te gaan. *O*

Hierbij dus, de eindstreep is gehaald!!

[ Voor 26% gewijzigd door Vengeful op 24-07-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Woohooo, gehaald *O*

Man, wat ben ik blij dat het gehaald is! :)
(nog even hopen dat het niet omlaag duikt :P maar dat zal wel meevallen)

Oh, en binnenkort ook Paypal voor degenen die dat gebruiken.

[ Voor 126% gewijzigd door anandus op 24-07-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Applausje voor onszelf!

Nu het topic met rust laten tot in ieder geval medio 2014, om onszelf niet gek te maken :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Woohooo Mooi dat het door gaat!!!

M'n pledge van 30 pond maar verhoogd naar 95 paar dagen geleden :D Ik zag de bui al hangen, maar allemaal goed gekomen. Vind soweiso dat dit soort initiatieven wat extra backing kunnen hebben. Dit spel is nu ontstaan uit het ongenoegen wat de onlangs verschenen FPS Syndicate teweeg heeft gebracht.

Stretch goal van 440k is ook engiste wat me boeit nu, laten we hopen dat het lukt.
Verbaasd me een beetje dat dit er niet al in zit. Satellite Reign was nu juist het platgooien van gebouwen in Syndicate Wars, hoe kun je dit niet in de spirituele opvolger hebben die juist die naam draagt.

Enniehow. Wens ze commercieel succes, nu eerst jaartje coden etc.

offtopic: is kijken hoe't met m'n vorige kickstart pledge gaat, Planetary Annihilation, die moet zo'n beetje wel klaar zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PromWarMachine schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:35:
Nu het topic met rust laten tot in ieder geval medio 2014, om onszelf niet gek te maken :P
}:| komt 'ie nou mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Niet gek maken gaat best lastig worden als ze onverhoopt environmental destruction weten te halen. Ze zijn goed op weg naar 't eerste stretch goal in elk geval en in dit tempo gaat ook localisation geen enkel probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Overigens, waarom environmental destruction een stretch goal is:
Destruction

We know a lot of people want total destruction of the whole city in the base game but we need to be realistic about our budget and not over promise anything we don’t think we can deliver. Solid gameplay is first and foremost so included in the base goal we have destructible objects that are needed for gameplay; vehicles, mechs, small barriers used as cover, that kind of thing.

With this stretch goal we intend to let you wreak havoc on the city. If you can shoot it you can smash it. With the funds from this stretch goal we will be able to hire an additional artist to concentrate solely on effects and destruction of the city. While the bigger buildings won’t be able to be completely levelled you can still blow the hell out of them, setting them on fire and causing ultimate panic. But be aware destruction on that scale is going to bring the hammer of the corporations down on you in a flash.
Nog 70k te gaan :P Jammer dat destruction en localization niet omgekeerd zijn :-(

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 25-07-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hier was ik niet bewust van, maar het verklaart wel een hoop waarom het zo stroef ging:
Of course, while we lamented the lack of funds pouring in, it was for a good reason. 5 Live Studios horrendously screwed up their reward tiers, and frankly they’re lucky to be funded at all. Starting game-purchasing pledges at £13, and then limiting it to only 1,000 people, was ridiculous. Making the regular price of the game £16/$25 just ensured that they were going to struggle. Firstly, it’s infuriating to someone just learning of the Kickstarter for the first time to discover that they have to pay more because… because of what? So that puts people off. Secondly, $25 as an entry price is really pushing its luck for a game that’s still ideas on paper. The daft thing is, if they’d put the entry tier at $15 and made it 5 or 10,000, and then the regular price at $20, they’d have been funded long ago, and right now be counting off the stretch goals. Hopefully others will learn from this – lower prices means bigger sales, more money, more profit, and that’s never more true than with Kickstarter of strong potential.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Zit wel wat in, maar het niet kunnen gebruiken van Amazon op de britse Kickstarter helpt vast ook niet.

Ik denk verder wel dat ze de stretch goals beter hadden kunnen omdraaien, environment destruction heeft invloed op gameplay, localisation niet. Iedereen die geen engels kan, kan ook niet lezen wat voor spel 't word, dus waarom zou ik in vredesnaam geld aan andere talen willen uitgeven? Ik wil meer gameplay.

Je kunt je spel makkelijker verkopen met "De hele stad kan in puin gelegd worden!!!!!! ZOMG!" dan met "Ze praten vet DUITS MAN!!!! ZOMG!!!"

Edit: 1e stretch goal is gehaald. :) Nog 60k te gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Vengeful op 25-07-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nou, we zitten op 391k met een kleine 3 dagen te gaan. Als ze het momentum vast kunnen houden (20k á 30k per dag) dan komt die 440k er wel aan :)
Ik hoop het van harte! Alles moet kapot! :P

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 26-07-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Vandaag toch ook maar gebacked. Ik heb helemaal geen feeling met de syndicate games omdat ik ze nooit gespeeld heb.

Hetgeen mij toch over de streep trok was de open world stadssimulatie. Een tactical game waarbij de open wereld reageert op de dingen die je doet.

Nog wel zeer lang wachten. :(

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Originele Syndicate heb ik hier (samen met american revolt) nog op diskettes, game op 2 disks en uitbreiding op 1 :P Helemaal grijs gespeeld.

In iedergeval zal er een NPC rond gaan lopen met mijn naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik wel een berg geld om één kereltje te zien vluchten voor de wolk heet lood, die als je er nét op tijd met je muis bij bent nog nét "SynergyX" op je scherm weet te flitsen, één framepje, voor de stukken er af gescheurd worden door de eerste spurt kogels uit je minigun en het geheel verandert in een bloederig plasje los gestorte onderdelen.

Of ga je uitgebreid op zoek naar jezelf en proberen jouw NPCtje te beschermen tegen het geweld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pursuaden, gun op laten pakken en onderdeel van mijn team maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Hacken, terugbrengen maar cloning vats. :P Ik heb 't ook gedaan. En wie weet, misschien haalt het alle mensen die ik geirriteerd heb de afgelopen jaren ook over om 't te kopen, zodat ze eindelijk een keer me met een raket voor m'n donder kunnen schieten. :)

@4Bit: Syndicate en Syndicate Wars zijn op GoG verkrijgbaar. De moeite waard.

Mike Diskett heeft in de comment feed een Work In Progress screenshot vanuit de engine neergezet. Die Unity Engine kan best mooie plaatjes neerzetten, als ik dit zo zie. :9~

https://dl.dropboxusercontent.com/u/2610740/SR/ssrr2.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Vengeful op 26-07-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Nog 24 uur te gaan en 15k nodig voor destruction. Fingers crossed! Met een beetje mazzel halen we het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Ik las in de comments dat ze al 7k met kickstarter hebben opgehaald. Iets minder dan 5k te gaan, dat moet makkelijk lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Je bedoelt Paypal? :)

Maar da's goed nieuws, in ieder geval!

[ Voor 50% gewijzigd door anandus op 28-07-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Ah, net wakker, die bedoel ik ja. Les geleerd, meer koffie voor ik wat te melden heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Een kleine tech demo van een beetje rondspelen met reflecties en dergelijke. Hebben ze in een dagje in elkaar gedraaid.
Ziet er leuk uit, heel sfeervol :)

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 28-07-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:57

nFo

Ook maar even wat euro's in pompen.
Toffe artwork btw...
Is even kijken, welke pledge tier ik ga mee doen: In game suppport team lijkt mij wel handig. :P

Wel raar dat het zo weinig gefund wordt, maarja ik zie het ook nu pas.
Voor zo'n type game kan je toch wel een uitgever voor vinden ?
Risico's lijken mij niet al hoog als uitgever, maargoed.
De Laatste FPS Syndicate was echt dikke poep... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Het is geen FPS, dus is het lastig om een uitgever te vinden. Beetje kort door de bocht, maar dat is wel ongeveer hoe de wereld nu werkt. Ze wilden eerst een Xcom FPS uitbrengen, er kwam een Syndicate FPS... Uitgevers kijken gewoon op deze manier "Call of Duty heeft 1 miljard opgeleverd, dus wij moeten ook een FPS maken, want dat verkoopt." Hoeveel bedrijven hebben niet geprobeerd een graantje mee te pikken van het succes van WoW door hun eigen (crappy) MMO op de markt te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kickstarter: 431,605
Paypal: 7,566
Totaal: 439,171

Dus nog paar honderd aan pledges te gaan voor environmental destruction *O*
Dat moet lukken in 15 uur :P

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 28-07-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Via Paypal geld geven hadden ze al een maand terug moeten doen, snap nu waarom er zo weinig binnenkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 28-07-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

En dan faalt de Kickstarter omdat ze het doel niet bereiken, slim ja. :p

Niet elke Kickstarter haalt direct 2 miljoen binnen de 1e dag, en zoals ik eerder zei het is een £ project en die lopen sowieso een lastiger/langzamer dan $ projecten.

[ Voor 54% gewijzigd door The Chosen One op 28-07-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
En ik geloof ook dat Paypal pas met bedrijven in zee willen gaan nadat ze volledige gefund zijn, omdat Paypal het anders te riskant vindt (op zich ook wel te begrijpen, als een project het niet haalt en alles moet weer teruggestort worden, zullen ze bij Paypal niet blij mee zijn).

[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 28-07-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

anandus schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:57:
En ik geloof ook dat Paypal pas met bedrijven in zee willen gaan nadat ze volledige gefund zijn, omdat Paypal het anders te riskant vindt (op zich ook wel te begrijpen, als een project het niet haalt en alles moet weer teruggestort worden, zullen ze bij Paypal niet blij mee zijn).
Ja oke, make sense....
Net even $ 75 / € 58,- gegeven teveel wellicht, maarja toe maar, vakantie geld moet op. :P

[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 28-07-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Ze hebben 't doel gehaald. Ben benieuwd of die mooie reflecties ook zo mooi zijn als ik de hele stad aan 't afbreken ben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Vengeful schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:56:
Ze hebben 't doel gehaald. Ben benieuwd of die mooie reflecties ook zo mooi zijn als ik de hele stad aan 't afbreken ben _/-\o_
Hehehe :P

Een videootje van een mockup voor het augmentation-gedeelte:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Ik ben toch stiekem wel onder de indruk. Ze zijn nu enkel aan 't "spelen" met de engine en weten dit soort dingen al binnen een paar uurtjes in elkaar te zetten. Het lijkt me dat ze met de tijd die ze ervoor hebben neergezet best een hoop voor elkaar moeten kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Satellite Reign, final 2 hours
http://www.twitch.tv/5livesstudios/b/437418622
Wordt wat meer duidelijk wat ze van plan zijn met de game ect.

Via paypal kan nog gefund worden, zie laatste update:
http://www.kickstarter.co...ios/satellite-reign/posts

Update van 6 augustus: http://www.kickstarter.co...ellite-reign/posts/561133
:)

[ Voor 107% gewijzigd door nFo op 08-08-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Een preprepre-alpha tech-demo.
Het heeft in ieder geval helemaal de juiste feel te pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ziet er inderdaad goed uit, visueel gelikt ook qua animaties en stijl. Nu de volgende stap:

Miniguns. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
pledged: £461,333
Echter staat bij de goal lijst de goal nog op 440.000

Environmental destruction zou toch ook gehaald moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Viper® schreef op maandag 17 maart 2014 @ 09:27:
pledged: £461,333
Echter staat bij de goal lijst de goal nog op 440.000

Environmental destruction zou toch ook gehaald moeten zijn.
Klopt, de stretch goal daarna is ook al gehaald.

Pledge staat op $770130 (staat rechts op de site)

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 17-03-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Een stukje pre-alpha gameplay:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Ziet er goed uit! Vond dit vroeger erg leuke spellen, even in de gaten houden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 03-10-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:12

Basszje

Reisvaap!]

Wanneer is de release eigenlijk? Eerder in het topic ergens staat eind dit jaar, maar ik denk dat ze dat niet gaan halen :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed uitziend filmpje - een hoop interessante spelelementen en het ziet er helemaal goed uit, netjes in de style van Synd Wars.
Dit gaat leuk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bumpje :)

Had heel de mail niet gezien dat ik de alpha mocht spelen, dus gisteren uurtje of 2 gespeeld.

Gevoel zit er goed in, het mixt wat kleine elementen van commandos met de originele Syndicate en speelt nu al aardig goed weg. Ipv 4 dezelfde ventjes heb je dus 4 verschillende, die dus elk hun eigen 'ding' doen (stealth, hacken, persuade, scan) dus je bent veel meer op mini-management bezig alles goed te laten verlopen.

Map heeft 7 missies ofzo, kan je echt op eigen houtje doen, gunblazing of juist zo stealth mogelijk, leuk is dat je ook kan combineren met persuade. Tijdens de gevechten levelen je characters ook, zodat je betere skills kan unlocken.

De extra toevoeging van cover en respawn punten maakt het een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dank voor de minipreview :)

Verwijderd

Over zes uur is de release.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vandaag is 0.6 beschikbaar, ze hebben overstap gemaakt naar Unity 5 en meer gadgets toegevoegd, ben benieuwd :) Game bevalt me aardig goed, al mis ik nog de persuader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Kick

SR is vandaag officieel uit! :)

Ikzelf houd niet van early acces of beta's, dus ik heb het nog niet echt gespeeld, maar vanavond ga ik er eens lekker voor zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb het wel gespeeld tijdens Early Access, maar ik kon er niet inkomen.
Heb het origineel nooit gespeeld, dus misschien is dat het.

Wat ik vooral miste was een tutorial. Even de controls toelichten, even het doel uitleggen, etc.
Misschien heb ik me niet genoeg ingelezen, maar wat mij betreft moeten games in ieder geval intuïtief zijn.

Dus ik ben benieuwd naar de reacties n.a.v. de release :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tutorial is later toegevoegd, nog steeds wat pittig voor de niet-syndicate spelers, zeker voor Wars spelers voelt het zeer bekend aan.

Nu nog even m'n rewards uitvogelen, ik heb ook nog een extra key, misschien die maar ergens verloten :)

Vanavond eens gaan zoeken naar m'n ingame civilian :P

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2015 11:42 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PromWarMachine schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:54:
Wat ik vooral miste was een tutorial. Even de controls toelichten, even het doel uitleggen, etc.
Misschien heb ik me niet genoeg ingelezen, maar wat mij betreft moeten games in ieder geval intuïtief zijn.
Ze hebben de tutorial al weer een stuk uitgebreid, eerste missie is nu steeds met tooltips van bepaalde handelingen, ook als je wat nieuws kan doen krijg je weer even een popup voor zaken die je kan doen.

Verder is de intel-database wat uitgebreider, al zijn er nog steeds dingen niet helemaal duidelijk, zoals een clone verliest zijn bonus-stats met de tijd, maar niet duidelijk hoe dat nu precies gebeurd.

Heb er alweer wat uurtjes inzitten, begin is nog flink aanpoten omdat je nog niet zoveel kan en je zit al snel in het nauw met politie, maar als je eenmaal wat skills en research heb, gaat het een stuk makkelijker.

Leuk is dat stealth wat beter is geworden, je ventjes lopen nu ook beter 'verdekt' als je van een cover-spot naar ander cover-spot gaat, zo is het me bijna gelukt een complete zone 'rood' (dus zien je ze, gaan ze schieten) stealth rond te gaan (met hier en daar een hijacked civilian als decoy). Persuador is nu Hijack geworden (van hacker), kan je civies maar zelfs ook drones en politie mee 'hijacken'. Doordat alle skills van de classes gekoppeld staan aan keyboard shortcuts (Y = worldscan, G = granaat), kan je een stuk tactischer spelen dan de originele serie.

Zal nog even duren tot ik weer zit waar ik de laatste beta zat (2de zone), maar bevalt me nu al weer enorm.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo weer een bumpje, spel zojuist uitgespeeld. Wat een complete flashback kreeg ik naar Syndicate wars, of eigenlijk elke syndicate laatste missie, goeie&$*#($&#(*$&#@( dat is freaking pittig. Met bizar veel geluk en tactisch gebruik van elke character (ok, support is eigenlijk beetje nutteloos), toch het einde gehaald. Grappig (geen spoilers) dat combat gewoon doorgaat als je klaar bent, dus dacht ik WTF? :? maar tot de overlay verhaallijn kwam, daar kwam de nog grotere WTF :?

De game is in z'n geheel gezien niet zo supergroot als bv wars of revolt, stiekem mis ik enkel wapens, maar verder speelt het heerlijk weg, je kan volledig vrij stealth of gunblazing gaan, het is pas later dat je dat laatste ook wat 'veiliger' kan gaan doen.

Maar ben je ooit fan geweest van Syndicate, muziek, style en extra tactieken, absolute aanrader.

Note, de destructions en opengebroken poorten worden niet opgeslagen, aantal dagen heb ik de game gewoon aan laten staan om zo mijn progressie niet te verliezen van bepaalde zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:26
Nu -40% op GOG. 17 ekkies, ik ga m kopen

http://www.gog.com/game/satellite_reign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai Ai Ai.. Wat geniet ik van deze game! En dat terwijl het singleplayer is..

Ik ben mijn afgelopen weekend compleet aan kwijtgeraakt.

Deze game is een must voor fans van de originele Syndicate en Syndicate Wars.

Ik was al een tijdje aan het wachten op deze game, omdat ik niet hou van halve producten te kopen. Nu was die in de aanbieding ivm Chinees nieuw jaar, toen de knoop maar doorgehakt..

In het begin van de game ben je wat zwakker, maar als het geld begint te stromen, de skill punten binnen komen en de augmentaties serieuze vormen beginnen aan te nemen kan je een hoop lol hebben. Gisteren had ik wat moeilijkere missies en toen dacht ik op een gegeven moment, dan maar grof.. Zwaar vijand gehijacked en met een 5 man squad een heel complex platgelegd alles moet er aan geloven. Als je camera's kapot schiet, gaat het alarm niet af, maar komen er wel een paar mannetjes controleren wat er aan de hand is..

Met gepantserde huid, kevlar + schild kan je natuurlijk wel flink wat hebben en paar handgranaten kunnen een hoop rotzooi veroorzaken >:) :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 10:39
De game is nu gratis te verkrijgen via HumbleBundle: Humble Bundle
Pagina: 1