Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-11 14:52
Na een avondje uitgaan werkte de telefoon van mijn zusje niet meer. Waarschijnlijk door vochtschade. De telefoon lijkt verder nog prima te functioneren. Whatapp berichten hoor je binnen komen en ook de volume- en navigatietoetsen werken nog gewoon. Het lijkt er dus op dat alleen het lcd scherm het heeft begeven. Ik durf alleen nog geen nieuw lcd scherm te bestellen omdat het nog aan zoveel andere dingen kan liggen. Het is zeer waarschijnlijk gekomen door vocht schade dus je weet niet precies wat kapot is... LCD schermen zijn vrij goedkoop via Ebay te vinden, bijv: http://www.ebay.com/itm/R...Tools&hash=item43b9fc4df7. Maar als het toestel dan nog niet werkt is het alsnog zonde geld ;)

Daarom wil ik het ook voorleggen aan anderen, zouden jullie de gok wagen om alleen het LCD scherm te vervangen of zou er nog meer kapot kunnen zijn, ondanks dat de telefoon nog goed lijkt te functioneren. Toevallig iemand met enige ervaring met telefoondefecten?

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 09:15
Je zou zeggen dat je LCD kapot is.

Mijn scherm was gebarsten en zelf vervangen Vond het lastig om het stofvrij te houden... nu zit er een hele hoop stof onder omdat het waarschijnlijk toch ergens niet goed sluit. 8)7