Ik ben van plan mijn bureau uit de woonkamer te halen. Ik merk dat ik steeds minder achter mijn bureau ga zitten omdat ik ook een tablet heb voor snel dagelijks surf gebruik, maar deze is nog niet geheel ter vervanging van mijn pc, vanwege allerlei factoren (geen windows applicaties zoals photoshop, weinig opslag, flexibele XBMC omgeving, enz) en ben daardoor op zoek naar alternatieven.
Er zijn een aantal zaken waarvoor ik mijn pc blijf behouden die voorwaarden zijn voor de uiteindelijke oplossing, o.a.:
Nu ben ik al wat aan het googlen, maar kwam maar tot 1 optie, namelijk de Lenovo ThinkVision LT1423
Artikel
Video

Gaat rond de 450 dollar kosten, en heeft alles wat ik zoek: portability, touch screen voor op de bank, redelijke grootte, ...
Deze zou dan zus als mijn primaire beeldscherm gaan dienen, en mijn tv's als secundair.
Mijn vragen:
- Kennen jullie alternatieven hiervoor?
- Heeft iemand meer info wanneer deze uitkomt? (in een artikel stond Q2 2013)
- Zien jullie nadelen voor deze oplossing?
Er zijn een aantal zaken waarvoor ik mijn pc blijf behouden die voorwaarden zijn voor de uiteindelijke oplossing, o.a.:
- Moet een Windows omgeving zijn
- Moet aansluitingen hebben voor hdmi (nu 2 tv's aangesloten met hdmi splitter), optisch audio en minijack audio
- Het liefst moeten al deze kabeltjes ten alle tijden aangesloten zijn, want steeds kabeltjes losmaken en vastmaken heb ik een hekel aan.
- Hij is alleen voor gebruik in het huis (het hele systeem hoeft niet portable)
- Ik wil nog de mogelijkheid hebben voor gebruik van muis en toetsenbord
Nu ben ik al wat aan het googlen, maar kwam maar tot 1 optie, namelijk de Lenovo ThinkVision LT1423
Artikel
Video

Gaat rond de 450 dollar kosten, en heeft alles wat ik zoek: portability, touch screen voor op de bank, redelijke grootte, ...
Deze zou dan zus als mijn primaire beeldscherm gaan dienen, en mijn tv's als secundair.
Mijn vragen:
- Kennen jullie alternatieven hiervoor?
- Heeft iemand meer info wanneer deze uitkomt? (in een artikel stond Q2 2013)
- Zien jullie nadelen voor deze oplossing?
[ Voor 20% gewijzigd door CeeDeeS op 20-05-2013 13:58 ]