Ik heb onderstaande select query welke prima werkt:
Nu heb ik de query iets aangepast met 'Name as test', zie onder, maar nu krijg ik de foutmelding 'Invalid column name 'test'
De 2e sql is maar een voorbeeld, mijn echte select is een regel of 40, maar ik moet gebruik maken van de 'column as xxx' verwijzing omdat ik onderstaande sql in mijn select heb waar ik moet kunnen sorteren op 'InTitle'
Edit:
Onderstaande werkt, maar lijkt me niet de beste oplossing
SQL:
1
2
3
4
5
| SELECT ID, Name, ROW_NUMBER() OVER(ORDER BY Name) AS RowNumber FROM Users |
Nu heb ik de query iets aangepast met 'Name as test', zie onder, maar nu krijg ik de foutmelding 'Invalid column name 'test'
SQL:
1
2
3
4
5
| SELECT ID, Name as test, ROW_NUMBER() OVER(ORDER BY test) AS RowNumber FROM Users |
De 2e sql is maar een voorbeeld, mijn echte select is een regel of 40, maar ik moet gebruik maken van de 'column as xxx' verwijzing omdat ik onderstaande sql in mijn select heb waar ik moet kunnen sorteren op 'InTitle'
SQL:
1
2
3
4
| CASE WHEN Blaat like '%' + @SearchQuery + '%' THEN '0' ELSE '1' END as InTitle |
Edit:
Onderstaande werkt, maar lijkt me niet de beste oplossing
SQL:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| WITH tempTable AS ( SELECT ID, Name as test FROM Users ) SELECT *, ROW_NUMBER() OVER(ORDER BY test) AS RowNumber FROM tempTable |
[ Voor 15% gewijzigd door Swerfer op 20-05-2013 13:42 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com