Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hogeschool van Amsterdam wint in waterstofklasse tijdens Eco

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nieuws: Hogeschool van Amsterdam wint in waterstofklasse tijdens Eco-marathon

Ik vind het eerlijk gezegd heel raar dat er een heel artikel wordt gewijd aan de waterstofauto van de Universiteit Twente, een artikel waaraan nota bene in het artikel over de uitslagen wordt gerefereerd, maar dat er over de UT niks gezegd wordt in de uitslagen?

Het zijn de winnaars van vorig jaar! Als ze pech hebben gehad, kan dat toch vermeld worden? Op de website van Shell en op hun eigen website staat er ook al niks over, behalve dat ze een resultaat van 77,6 km/kWh hebben behaald in de UrbanConcept Waterstof-categorie en de winnaar, Polytech Nantes uit Frankrijk, een resultaat van 145,7 km/kWh heeft gereden.

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 20-05-2013 13:15 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Uit een van de reacties bij het bovenstaande nieuwsbericht blijft dat de UT 3e is geworden in hun categorie: http://www.shell.com/glob...70j5/mu3d4xo00h/_/_/_/_/_

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Mja, op dat moment wist ik het niet. Had er natuurlijk bij gemoeten, maar dat is er tijdens de drukke dienst op een feestdag bij ingeschoten. Excuses.

Ik ben helemaal geen stagiair