Boodschappen via internet: het kan nog goedkoper!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:21
'Vroeger' kochten we haast niks online, maar tegenwoordig kan je zelfs boodschappen, parfum, tuinmeubels en andere spullen via het internet kopen. En het is nog goedkoper ook! :)

Nu zag ik dat bol.com en Wehkamp onlangs ook zijn begonnen met het aanbieden van boodschappen / verzorgingsproducten. Echter kan het nóg goedkoper, iets wat ik zelf al meer dan een jaar doe en soms weleens afvraag waarom niet meer mensen dit doen (niet dat ik weet in ieder geval).

De Duitse variant van webwinkel Amazon biedt veel producten aan middels een zogeheten 'abonnement' vorm waar je korting én gratis verzending krijgt. Nadat je bestelling is verzonden kan je direct via één klik opzeggen en ontvang je geen zendingen meer, maar heb je wel je product dus met korting en gratis verzending. Denk aan koffie, verzorgingsproducten, zakdoekjes, tandpasta, wasmiddel, vaatwastabletten muesli etc.

Een voorbeeld:
Een doos Pampers vochtige doekjes kost bij de Kruidvat in de aanbieding (!) 18 euro. Bij bol.com 20 euro en bij Amazon.de standaard met abonnementskorting (direct op te zeggen); 13 euro! Waarom zouden mensen dan alsnog bij een andere winkel gaan halen? De snelheid? Het gemak? Niet hoeven wachten tot de bezorger langskomt (of afhalen bij postkantoor)?

Zelf haal ik altijd Dolce Gusto koffie voor zo'n kleine 11 euro voor 3 doosjes. Bij iedere andere winkel in Nederland ben je rond de 15 euro kwijt voor dezelfde 3 doosjes. Nadeel? Een kleine week wachten op je bestelling. Maar ik bestel dan ook altijd wanneer het bijna op is, dus dan kan je prima een paar daagjes wachten... Nog een voorbeeld: Tempo zakdoekjes. 42 pakjes kocht ik voor 3,65 euro (inclusief gratis bezorging!). Hier bij de Jumbo kosten 10 pakjes al 1,50 euro...

Kortom: juist op A-producten (exact zelfde product) kan je prima besparen wanneer het ergens in de aanbieding is, dus ook online en zelfs in het buitenland. Je moet bij Amazon echter wel een creditcard hebben, wat nog steeds niet veel mensen in Nederland hebben volgens mij.

Doen meer mensen dit? Ik vind het zelf dus ideaal. Gewoon even snel op prijs kijken, bestellen, paar dagen wachten en voila, exact hetzelfde product maar dan goedkoper in huis! En zelf niet de deur uithoeven, benzine, parkeerkosten, wachten op de bus, tijd kwijt zijn in de rij, meesjouwen naar huis etc. Natuurlijk zijn soms supermarkten goedkoper wanneer ze het product in de aanbieding hebben, maar soms zelf met aanbieding is Amazon nog goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:31
Dennis Lammers schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:07:
'Vroeger' kochten we haast niks online, maar tegenwoordig kan je zelfs boodschappen, parfum, tuinmeubels en andere spullen via het internet kopen. En het is nog goedkoper ook! :)

Nu zag ik dat bol.com en Wehkamp onlangs ook zijn begonnen met het aanbieden van boodschappen / verzorgingsproducten. Echter kan het nóg goedkoper, iets wat ik zelf al meer dan een jaar doe en soms weleens afvraag waarom niet meer mensen dit doen (niet dat ik weet in ieder geval).

De Duitse variant van webwinkel Amazon biedt veel producten aan middels een zogeheten 'abonnement' vorm waar je korting én gratis verzending krijgt. Nadat je bestelling is verzonden kan je direct via één klik opzeggen en ontvang je geen zendingen meer, maar heb je wel je product dus met korting en gratis verzending. Denk aan koffie, verzorgingsproducten, zakdoekjes, tandpasta, muesli etc.

Een voorbeeld:
Een doos Pampers vochtige doekjes kost bij de Kruidvat in de aanbieding (!) 18 euro. Bij bol.com 20 euro en bij Amazon.de standaard met abonnementskorting (direct op te zeggen); 13 euro! Waarom zouden mensen dan alsnog bij een andere winkel gaan halen? De snelheid? Het gemak? Niet hoeven wachten tot de bezorger langskomt (of afhalen bij postkantoor)?

Zelf haal ik altijd Dolce Gusto koffie voor zo'n kleine 11 euro voor 3 doosjes. Bij iedere andere winkel in Nederland ben je rond de 15 euro kwijt voor dezelfde 3 doosjes. Nadeel? Een kleine week wachten op je bestelling. Nog een voorbeeld: Tempo zakdoekjes. 42 pakjes kocht ik voor 3,65 euro (inclusief gratis bezorging!). Hier bij de Jumbo kosten 10 pakjes al 1,50 euro...

Kortom: juist op A-producten (exact zelfde product) kan je prima besparen wanneer het ergens in de aanbieding is, dus ook online en zelfs in het buitenland. Je moet bij Amazon echter wel een creditcard hebben, wat nog steeds niet veel mensen in Nederland hebben volgens mij.

Doen meer mensen dit? Ik vind het zelf dus ideaal. Gewoon even snel op prijs kijken, bestellen, paar dagen wachten en voila, exact hetzelfde product maar dan goedkoper in huis! En zelf niet de deur uithoeven, benzine, parkeerkosten, wachten op de bus, tijd kwijt zijn in de rij, meesjouwen naar huis etc. Natuurlijk zijn soms supermarkten goedkoper wanneer ze het product in de aanbieding hebben, maar soms zelf met aanbieding is Amazon nog goedkoper!
Ik zie er echt de voordelen van in. Tegenwoordig bestel je iets overdag, en de volgende dag is het er. Ik moest zaterdag wat schroeven hebben, in de auto naar de praxis.. Hebben we niet, moet besteld worden. Gamma hetzelfde..

Maar als ik rond kijk in mijn vriendengroep.. Een paar verwachten een kindje, ik zie ze nou niet zo 1 2 3 pampers op het internet bestellen.

Denk dat er toch nog een barrière is voor veel mensen..

Maar ik zou het zo doen :Y Spullen voor de katten en aquarium. Precies hetzelfde, alles van internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ja daarom. Exact dezelfde producten voor een lagere prijs. Het is maar hoeveel je er voor over hebt om het product nú in huis te hebben. Zelfde als Coolblue met zijn 'VandaagNog' service. Is het je echt 17,50 euro waard om het product maximaal 24 uur eerder in huis te hebben?

Ik koop zelf geen pampers, maar 7 euro besparen is toch echt 7 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Voor mij is het grote probleem de bezorging. Die gaat natuurlijk met de normale post. Aangezien wij er niet zijn gaat het standaard naar de bejaarde buurvrouw, die heeft er na 3 jaar geen zin meer in om alles aan te nemen. De postbode gaat dan de hele wijk rond om te kijken waar hij het kan bezorgen.

Het ergste is dan nog als hij het niet afgeeft dan nog een keer komt proberen, en dan pas naar het postkantoor gaat.

Nu kan je wel huisadres invullen bij je adres maar toch het blijft een gedoe. Ik zie liever eerst goede afhaalpunten komen met een soort kluisje voordat ik meer ga bestellen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazerK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 17:26
Had toch laatst een andere ervaring.
Er stond al wat maanden een led tv op mijn verlanglijstje en hield de internet prijzen daarvan in de gaten.
Toen het moment daar was voor de aankoop toch ff gebeld met mijn favoriete hifi winkel in de stad.
Deze kon de tv ook voor de goedkoopste prijs leveren EN was op voorraad.
In de winkel aangekomen ook nog een gratis HDMI kabel meegekregen.
M.a.w. shoppen via internet en winkels kan geen kwaad, maar vaak kan er in de winkel nog wat gepingeld worden ook. Via de winkel kopen geeft voor dat soort artikelen toch net even meer vertrouwen zeker als het om garantie gaat.
Voor kleine artikelen is internet aankopen inderdaad vele malen goedkoper.

[ Voor 5% gewijzigd door BazerK op 20-05-2013 13:27 ]

Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik vind het altijd rete-irritant om te moeten wachten op een bezorgdienst die geen duidelijk tijdvak voor de bezorging kan "beloven".

Bij PTT/TNT/PostNL of hoe ze nu weer heten, geven ze via Track & Trace tegenwoordig wel een indicatie, maar vaak klopt dat niet, of heb je überhaupt helemaal Track & Trace van de verzender gekregen.
En dan kun je dus met een beetje pech de hele dag thuis blijven; dat gedoe met buren die pakjes voor je aannemen heb ik wel gehad.

Bij bestellingen die via DHL Express bezorgd worden, weet ik tenminste dat het aangegeven tijdvak (bijv. 9-12u) eigenlijk altijd gehaald wordt. Alleen is dat weer een heel "pak" (pun intended ;-)) duurder en niet bij iedere online-bestelling beschikbaar.

Laten bezorgen bij een Kiala-punt is dan wel makkelijk (kun je het ophalen wanneer het jou uitkomt), en je had ook iets soortgelijks bij het postkantoor, PakjeGemak (alleen zie ik dat zelden als optie).

[ Voor 12% gewijzigd door 3dfx op 20-05-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:05
Iva_Bigone schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:27:
Ik vind het altijd rete-irritant om te moeten wachten op een bezorgdienst die geen duidelijk tijdvak voor de bezorging kan "beloven".

Bij PTT/TNT/PostNL of hoe ze nu weer heten, geven ze via Track & Trace tegenwoordig wel een indicatie, maar vaak klopt dat niet, of heb je überhaupt helemaal Track & Trace van de verzender gekregen.
En dan kun je dus met een beetje pech de hele dag thuis blijven; dat gedoe met buren die pakjes voor je aannemen heb ik wel gehad.

Bij bestellingen die via DHL Express bezorgd worden, weet ik tenminste dat het aangegeven tijdvak (bijv. 9-12u) eigenlijk altijd gehaald wordt. Alleen is dat weer een heel "pak" (pun intended ;-)) duurder en niet bij iedere online-bestelling beschikbaar.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk de nauwkeurigheid van die indicatie verschilt per regio. Zo komt de pakketbezorger hier altijd tussen 12-14. Sterker nog, 9 van de 10 keer is hij hier rond 12:45..

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
GermanPivo schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:33:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk de nauwkeurigheid van die indicatie verschilt per regio. Zo komt de pakketbezorger hier altijd tussen 12-14. Sterker nog, 9 van de 10 keer is hij hier rond 12:45..
Ja, er kwam hier vroegâh ook een vaste bezorger voor de pakketjes van "de post", en die was er meestal vóór 11u30.
Maar nu weet je het nooit: kan om 8u45 zijn, maar net zo goed om 18u45...

Op het etiket "Alleen huisadres" laten zetten o.i.d. helpt geen ene F***; als ze bij mij wat afleveren, krijg ik ook bijna altijd pakketjes voor buren die niet thuis zijn in m'n handen gedrukt, waar dat met koeieletters opstaat...en vice versa.

Die (externe) bezorgers krijgen alleen betaald als ze het pakket kunnen afleveren, dus als ze daar maar 1x moeite voor hoeven te doen ipv. 3x (2e bezorgpoging, afgeven bij postkantoor), dan zijn ze plots leesblind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:31
Iva_Bigone schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:27:
Laten bezorgen bij een Kiala-punt is dan wel makkelijk (kun je het ophalen wanneer het jou uitkomt), en je had ook iets soortgelijks bij het postkantoor, PakjeGemak (alleen zie ik dat zelden als optie).
Duurt het niet wat langer voordat je pakketje aankomt bij zo'n kiala punt? Dacht iets van 3-4 werkdagen, je zal maar een krop verse sla hebben besteld waar je 4 dagen op moet wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
R0y. schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:56:
[...]

Duurt het niet wat langer voordat je pakketje aankomt bij zo'n kiala punt? Dacht iets van 3-4 werkdagen, je zal maar een krop verse sla hebben besteld waar je 4 dagen op moet wachten :9
Bij de winkels waar ik voor Kiala koos niet heel veel langer (bezorging binnen 48u ipv. 24u stond er dan ofzo).
En je moest dan eerder je bestelling doorgegeven hebben (bijv. vóór 17u00 ipv. 21u00).

[ Voor 9% gewijzigd door 3dfx op 20-05-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
Met alle respect voor de betrokken werknemers, de meeste kopers kijken volgens mij alleen maar naar de prijs-kwaliteitverhouding.
Om het even wat dichterbij de originele insteek van T-net te houden, een zoekopdracht in de nieuwsitems met het woord "arbeidsomstandigheden".

Resultaat: bedrijven die prima omzetten draaien (zoals Apple, Foxconn & Rockstar) met producten die gretig aftrek vinden, terwijl het voor de werknemers (al dan niet bij toeleveranciers) niet altijd even aangenaam/leuk/eerlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Thanks voor de heads up voor de abonnementskorting @ amazon. Die was me nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iva_Bigone schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:41:
[...]
Op het etiket "Alleen huisadres" laten zetten o.i.d. helpt geen ene F***; als ze bij mij wat afleveren, krijg ik ook bijna altijd pakketjes voor buren die niet thuis zijn in m'n handen gedrukt, waar dat met koeieletters opstaat...en vice versa.

Die (externe) bezorgers krijgen alleen betaald als ze het pakket kunnen afleveren, dus als ze daar maar 1x moeite voor hoeven te doen ipv. 3x (2e bezorgpoging, afgeven bij postkantoor), dan zijn ze plots leesblind.
Even een correctie, want wat jij hier schrijft hoor ik meer en het is complete onzin.

De winkel koopt een vervoersproduct met bepaalde voorwaarden en bijbehorende prijs. In de voorwaarden staat dat ze het bij de buren mogen afleveren bij de eerste poging.
Nu gaat de winkel andere voorwaarden op het pakket schrijven, maar wil het wel tegen dezelfde prijs laten doen.... helaas, dan moet je maar een ander/duurder vervoersproduct kopen.
Soms heb je een postbode die attent is en het leest, maar technisch gezien moet hij het negeren.

De volgende keer zou ik bij opmerkingen zetten dat de postbode het pakket op zijn handen lopende moet afleveren... kijken of hij het doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
TheGhostInc schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:17:
[...]

Even een correctie, want wat jij hier schrijft hoor ik meer en het is complete onzin.
Even nog een correctie, want wat jij hier schrijft wordt tegengesproken door PostNl zelf:
http://www.postnl.nl/voor...-versturen/postbezorging/
Geen bezorging bij de buren?
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen om 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval bieden we het pakket alleen bij u aan.
Ook geven veel webshops aan dat je dat op het pakketje kunt laten zetten.

Dus voordat je anderen beschuldigt complete onzin te verkopen, zou ik eerst maar eens een spiegel bij Amazon bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

Bezorging is een heikel punt. Ik werk full-time, m'n partner ook. Ik vind het niet sociaal om m'n buren er 10x per maand mee lastig te vallen (en dat zou wel gebeuren als ik veel laat bezorgen). Dus dan biedt hij 't eerst 2-3x aan op het huisadres. Dan is de moeite die je moet doen om 't af te halen bij 'n Kiala-punt of postkantoor net zo groot als bij de winkel, dus gratis bezorging is in dat geval niet helemaal gratis: je moet alsnog naar zo'n afhaal-punt. Dat vaak ook nog eens verder ligt dat je gebruikelijke winkel.

Daarnaast: als een van je pakjes 'n keer kwijt raakt, dan kost dat aan geld alleen al meer dan je met veel pakjes kunt "besparen", om nog maar te zwijgen van de moeite die je er dan in moet steken.
Bestellen en bezorgen is leuk, als je maar vaak genoeg thuis bent. Overigens gebeurt het ook vaak genoeg dat ik wél thuis ben, maar een briefje vindt "U was niet thuis, we proberen het morgen nog een keer". Nee, dan haal ik dat soort producten lieven in de winkel, voor zoveel minder gezeur, heb ik best 'n paar euro over.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
R0y. schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:11:
Maar als ik rond kijk in mijn vriendengroep.. Een paar verwachten een kindje, ik zie ze nou niet zo 1 2 3 pampers op het internet bestellen.
Pampers via internet bestellen is echt ideaal. Bij Wehkamp gratis verzending en je kunt een bezorgdatum aangeven. Even kijken wanneer ze in de aanbieding zijn en bestellen maar.
Zelfde voor Nutrilon, was 2 winkels in het dorp afgegaan, geen Nutrilon te krijgen. Dan maar via Wehkamp, zelfde prijs en bij me thuis gebracht....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeRoC00L schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:34:
[...]

Pampers via internet bestellen is echt ideaal. Bij Wehkamp gratis verzending en je kunt een bezorgdatum aangeven. Even kijken wanneer ze in de aanbieding zijn en bestellen maar.
Zelfde voor Nutrilon, was 2 winkels in het dorp afgegaan, geen Nutrilon te krijgen. Dan maar via Wehkamp, zelfde prijs en bij me thuis gebracht....
Werkt Nutrilon echt?... 8)7

Ik bestel ook alles via het internet, in sommige gevallen moet je toch nog wat neertellen voor de verzending. Maar als het rendabel is, en niet snel overdatum is dan koop ik extra veel :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Helaas valt niet alles te bestellen. Stabilo boss original bijvoorbeeld. Denk je er 1 aan te klikken, gooien ze een hele doos in je winkelwagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ja vnl grootverpakkingen :p, maar dan kan je ronddelen.. !

Gillette mesjes zijn ook vaak een stuk goedkoper, moet je er wel gelijk 12 kopen .. ^^

offtopic: Nu nog telefoonprovides in het buitenland, sim met online opwaarderen en roaming inclusief.. iemand ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
R0y. schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:11:
[...]

Denk dat er toch nog een barrière is voor veel mensen..
Juist luiers zijn enorm veel goedkoper dan in de winkel! Als je de goede aanbiedingen in de gaten houdt kan je ze stukken goedkoper online krijgen. Bij de Wehkamp zijn ze regelmatig in de aanbieding en vrijwel altijd zonder bezorgkosten! Je weet toch dat je ze nodig hebt, je moet alleen de maat een beetje vooruit kunnen plannen maar meestal is dat ook geen probleem bij de kleintjes.

Geef je vrienden deze site maar eens door: http://www.luierinfo.nl/aanbiedingen

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Edit:

Leg even uit dat abbonement gedoe, mijn Duits is niet geweldig :P

[ Voor 61% gewijzigd door Shamalamadindon op 21-05-2013 16:05 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Ik ben benieuwd welke jij hier voor gebruikt, ik had er nog nooit van gehoord. Ik vond in de Amazon shop wel deze: http://www.amazon.de/gp/subscribe-and-save/details/index.html/ref=rcxsubs_dp_more . Is dat hetzelfde idee? Welke gebruik jij voor de Dolce-Gusto aanbiedingen?

[ Voor 29% gewijzigd door MaZeLe op 21-05-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Nu is mijn Duits niet zo goed, en ondanks dat ik diverse keren op Amazon.de heb besteld, heb ik nog nooit een abonnementsvorm gezien. Nu ik eens op Pampers zoek zie ik dat inderdaad aangeboden worden tegen 5% korting. Ik neem aan dat dat alleen voor "verbruiksartikelen" geldt, klinkt logisch.
En inderdaad wellicht een goede optie, maar de taal is toch snel een beperking.
Dennis Lammers schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:07:
Nog een voorbeeld: Tempo zakdoekjes. 42 pakjes kocht ik voor 3,65 euro (inclusief gratis bezorging!). Hier bij de Jumbo kosten 10 pakjes al 1,50 euro...
Alternatief: Aldi of Lidl: 15 pakjes a 10 stuks voor 99 cent. En dat is niet de goedkope slechte kwaliteit die andere merken aanbieden.
Bij de lokale Dirk/Bas/Digros lagen ze pas 3 pakken voor 19,99... Nu heb ik nog nooit luiers gekocht, maar ik kwam toen op 11.9 cent per stuk voor de kleinste. Aanzienlijk goedkoper dan de links die jij geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
RemcoDelft schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:23:
Bij de lokale Dirk/Bas/Digros lagen ze pas 3 pakken voor 19,99... Nu heb ik nog nooit luiers gekocht, maar ik kwam toen op 11.9 cent per stuk voor de kleinste. Aanzienlijk goedkoper dan de links die jij geeft.
Het hangt er inderdaad wel een beetje vanaf waar de winkels zitten waar je kunt kopen. Daarbij zitten er steeds minder luiers in een verpakking naarmate ze groter worden en worden ze dus per stuk duurder :) Toen mijn dochter een jaar geleden nog maar net in de luiers lag waren ze ook rond de 10-12 ct per stuk in de aanbieding.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03:30
MaZeLe schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:06:
Ik ben benieuwd welke jij hier voor gebruikt, ik had er nog nooit van gehoord. Ik vond in de Amazon shop wel deze: http://www.amazon.de/gp/subscribe-and-save/details/index.html/ref=rcxsubs_dp_more . Is dat hetzelfde idee? Welke gebruik jij voor de Dolce-Gusto aanbiedingen?
Met Amazon Prime krijg je volgens de beschrijving alleen maar gratis verzending (op bijna alle producten). En je makkelijker boeken lenen. Maar dat je korting krijgt op voedsel kan ik er niet uit opmaken. Ik ben ook benieuwd waar je dat abonnement kunt vinden en wat het precies is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:05

servies

Veni Vidi Servici

redfoxert schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:34:
[...]

Het hangt er inderdaad wel een beetje vanaf waar de winkels zitten waar je kunt kopen. Daarbij zitten er steeds minder luiers in een verpakking naarmate ze groter worden en worden ze dus per stuk duurder :) Toen mijn dochter een jaar geleden nog maar net in de luiers lag waren ze ook rond de 10-12 ct per stuk in de aanbieding.
+Pampers heeft nogal de neiging om veel verschillende verpakkingen per luiermaat aan te bieden, met allemaal een verschillend aantal luiers in de verpakking. Het is dus soms erg lastig om te zien of een aanbieding ook echt een aanbieding is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
servies schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:13:
[...]

+Pampers heeft nogal de neiging om veel verschillende verpakkingen per luiermaat aan te bieden, met allemaal een verschillend aantal luiers in de verpakking. Het is dus soms erg lastig om te zien of een aanbieding ook echt een aanbieding is...
Simpelweg even prijs/aantal doen... http://www.watkostenluiers.nl/ geeft ook een prijsvergelijking. De Aldi-luiers komen daar net zo positief uit de reviews als de duurdere Pampers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
oohh schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:12:
[...]

Met Amazon Prime krijg je volgens de beschrijving alleen maar gratis verzending (op bijna alle producten). En je makkelijker boeken lenen. Maar dat je korting krijgt op voedsel kan ik er niet uit opmaken. Ik ben ook benieuwd waar je dat abonnement kunt vinden en wat het precies is. :)
http://www.amazon.de/b/?ie=UTF8&node=365206031

Zoek gewoon op een product wat je wilt kopen en onder de prijs van Amazon.de (dus niet de andere aanbieders!) kan Spar-Abo staan, 5-10% korting. Dolce Gusto kost nu 14 euro - 1,40 euro korting maar is vrijwel altijd voor 12 euro - 1,20 euro te krijgen. Kwestie van nog even geduld hebben! ;) Prijzen bij Amazon schommelen dagelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

Maar heb je zin en tijd om daar zoveel tijd aan te besteden? Als je dagelijks Amazon moet checken voor 'n paar procent korting, dan ben ik al klaar. Gemak heeft ook z'n prijs...

En volgens mij kun je meer verdienen door in de tijd die je nu kwijt bent met koopjesjagen 'n baantje te nemen....

[ Voor 25% gewijzigd door Ardana op 22-05-2013 10:55 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1