Toon posts:

[Iphone4] Jack socket kapot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Sinds kort werkt mijn jack socket van mijn Iphone niet meer. Ik denk dat ik weet wat het probleem is. Vorige week heb ik namelijk een jack plug proberen in te pluggen maar dit ging zeer stroef. Ik vrees dus dat de socket een beetje verwrongen is. Ik hoor momenteel veel ruis. Indien ik het volume op maximum zet hoor ik wel een zacht geluid. Ik denk dus dat het massavlak geen contact meer maakt.

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit zelf kan oplossen zonder de Iphone open te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 20:56
Al geprobeerd eerst zoveel mogelijk stof er uit te halen? Ik kon laatst ineens mijn oortjes niet meer inpluggen, voelde als een blokkade. Gelukkig scheen de zon ;) en heb ik met goed licht en een tandenstokertje, veel geduld en gepruts het er uit gekregen en toen deed alles het weer probleemloos.

Die stroeve jackplug die je vorige week probeerde.heeft vermoedelijk het stof muurvast aangeduwd onderin.

[ Voor 15% gewijzigd door dcl! op 20-05-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip. Ik zal dit eens proberen. Indien dit niet lukt zal ik hem binnen doen voor reparatie. Hij is toch nog in garantie.