[Mac Office 2011] Office her-installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-09 16:40
Hallo,

Ik wil binnenkort een SSD in mijn mini gaan zetten en dan een OS X opnieuw installeren. Nu maak ik gebruik van Office for Mac studenteneditie, waar ik één licentie van heb. Nu ben ik bang dat wanneer ik OS X opnieuw installeer op de SSD, hij de product key niet accepteert omdat deze al is geactiveerd. Heeft iemand hier ervaring mee en kan diegene me vertellen of het geen problemen oplevert als ik OS X opnieuw installeer?

Alvast bedankt!

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:25
Dit is inderdaad een issue. Je zal opnieuw gevraagd worden om de licentiesleutel en die is dan al geactiveerd. Er is wel een oplossing voor, die hier beschreven wordt: Change the Software License Registration Information (Company, Name) for Office for Mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:38
Geen issue. De check gebeurd volgens mij niet eens online, ik heb zelf 2 licenties en moest laatst een nieuwe macbook inrichten. Je kan niet eens meer herleiden welk serienummer bij welke installatie hoort, dus ik heb maar een van de twee gekozen en ingevoerd. Kreeg verder geen meldingen dat ie al geregistreerd was oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

CopyCatz schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:10:
Geen issue. De check gebeurd volgens mij niet eens online, ik heb zelf 2 licenties en moest laatst een nieuwe macbook inrichten.
Waren dat ook studenten licenties? Afaik kan het wel met gewone licenties, maar niet met de academic version.
(http://www.officeformache...te-and-register/#academic)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Ik heb wel eens e.e.a. moeten herinstalleren en met de student/ home edition kreeg ik de melding dat de licentie al te vaak was gebruikt. Afaik zit er wel een limiet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 17:49
Waarom niet gewoon gebruik maken van een Time Machine back-up? Zet je die terug, werkt het weer zoals vanouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 12:46
De licentiecode kan je vaker gebruiken ik heb er ook een (via Surfspot) en heb 3 Mac's voorzien van een installatie, en daarbij installeer je office op dezelfde computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacZappa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:45
TranceSetter schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:17:
Waarom niet gewoon gebruik maken van een Time Machine back-up? Zet je die terug, werkt het weer zoals vanouds :)
Klopt niet hoor, bij de overstap naar een MBPr heb ik de code weer moeten ingeven, die was zelfs geblokkeerd, maar telefoontje naar Microsoft en uitleg wat er veranderd was en 't was zo weer in orde. (en dus wel de Office op de oude MBP weggehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Inderdaad, bij mij hielp even bellen ook (heb wat HDD problemen gehad, 5 x geïnstalleerd in 2 weken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Verbal_Kint schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:48:
Inderdaad, bij mij hielp even bellen ook (heb wat HDD problemen gehad, 5 x geïnstalleerd in 2 weken).
Ik heb ook dit probleem gehad. @TS MJ23, had je nog iets aan de link die ik eerder in dit topic aan je gaf?
Pagina: 1