Een waarbij te veel.Een tweede Samsung-patent toont een tabletdesign waarbij waarbij het apparaat is voorzien van een hoes met handvat.
Fixed, al horen dit soort kleinere foutjes eigenlijk in Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41
Ik ben helemaal geen stagiair
Wellicht dat ik dit topic dan mag kapen voor een iets 'grotere' fout. 
Cocytus in 'nieuws: Samsung krijgt patent op tabletdesign met buigbaar scherm'
Deze post verklaart enkele inhoudelijke fouten in het artikel. Daar wil ik aan toevoegen:
De zin "Of het gepatenteerde product uiteindelijk in de winkels kom te liggen, is nog niet te zeggen: veel gepatenteerde technieken vinden uiteindelijk niet hun weg in producten." wordt volgens mij bij elk (gerelateerd) artikel gebruikt. Nu is het recyclen van standaardzinnen geen schande, maar deze valt gewoon op. Volgens mij kan het de gemiddelde Tweaker deze link zelf wel leggen. Als je dan toch deze 'toegevoegde waarde' willen bieden, kom dan met bv. cijfers over hoeveel geregistreerde modellen uiteindelijk wel/niet gebruikt worden. Voegt veel meer toe aan het artikel.
Daarnaast klopt de zin niet; het is geen gepatenteerd product. Het zijn (meerdere!) geregistreerde modellen.
Cocytus in 'nieuws: Samsung krijgt patent op tabletdesign met buigbaar scherm'
Deze post verklaart enkele inhoudelijke fouten in het artikel. Daar wil ik aan toevoegen:
De zin "Of het gepatenteerde product uiteindelijk in de winkels kom te liggen, is nog niet te zeggen: veel gepatenteerde technieken vinden uiteindelijk niet hun weg in producten." wordt volgens mij bij elk (gerelateerd) artikel gebruikt. Nu is het recyclen van standaardzinnen geen schande, maar deze valt gewoon op. Volgens mij kan het de gemiddelde Tweaker deze link zelf wel leggen. Als je dan toch deze 'toegevoegde waarde' willen bieden, kom dan met bv. cijfers over hoeveel geregistreerde modellen uiteindelijk wel/niet gebruikt worden. Voegt veel meer toe aan het artikel.
Daarnaast klopt de zin niet; het is geen gepatenteerd product. Het zijn (meerdere!) geregistreerde modellen.
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
Klopt, ik weet ook niet hoe dat erin is geslopen. Ik heb er design van gemaakt. Verder vind ik het belangrijk om te vermelden dat het niet automatisch betekent dat een gepatenteerd iets ook daadwerkelijk in een product wordt ingebouwd.