Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mega Banner

Pagina: 1
Acties:

• Patine
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-01-2021
Geachte redactie

De nieuwe megabanner-reclame is echt vrezelijk. Het lijkt erop alsof the redactie zonder geld zit. Dit soort banners is iets voor drama websites, i.e. contentloze websites die alleen geld verdienen aan mensen die per ongeluk langsurfen. Als u meer geld wil verdienen doe dat dan door meer lezen te trekken ipv meer geld uit minder lezers.

Mvgt,
Martin

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het lijkt erop alsof the redactie zonder geld zit
Heb jij inzage in hun bankrekeningen dan, omdat je zo'n boute stelling kunt poneren?

[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 20-05-2013 08:56 ]

Virussen? Scan ze hier!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:56
Welke megabanner? Niets te zien hier hoor (meerdere browsers geprobeerd, uiteraard Adblock uit)

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Ik zie eerlijk gezegd ook geen megabanner. Los daarvan is het niet de redactie die bepaalt wat voor advertentiecampagnes we hebben.

Daarnaast is de eeuwigdurende discussie over banners al zó vaak gevoerd, dat ik echt geen zin heb om die nog een keer te voeren. We zijn een commercieel bedrijf dat leeft van advertenties, net als al onze concurrenten. Als je daar niet tegen kunt, heb je voor vijftien euro per jaar een advertentieloze site.

Ik ben helemaal geen stagiair

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14

DizzyWeb

Ondertiteld

Nu moet ik zeggen dat ik nu bij bijna elke pageview op de frontpage een enorme oranje banner van Microsoft omhoog zie schuiven, voor de content. Kan me niet voorstellen dat dat de bedoeling is?

Edit:
En sinds ik deze reactie geplaatst heb, is hij natuurlijk niet meer voorbij geschoven... ik heb 'm binnen 10 minuten in ieder geval 4x gezien, paginabreed en ca een kwart van mijn scherm hoog (ok, windowed, niet bepaald groot...)

[ Voor 38% gewijzigd door DizzyWeb op 23-05-2013 11:25 ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik denk dat ie deze bedoeld:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/URKegci.png

Maar ik vind m niet zo hinderlijk.
Pagina: 1