Vraag over moederbord i.v.m. USB poorten

Pagina: 1
Acties:

• thescorpi0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:51
Hey,

Ik ben van plan om ergens binnenkort een nieuwe computer in elkaar te zetten, en op het moment denk ik aan dit moederbord: pricewatch: ASRock B75 Pro3-M en deze case: pricewatch: CM Storm Enforcer .

Over moederborden weet ik niet heel veel, sorry als het een beetje een nooby vraag is. Als ik naar de het moederbord kijk zie ik dat hij 1 interne USB 3 aansluiting heeft, terwijl de kast 2 front-USB 3 poorten heeft.

Betekend dit dat ik 1 van de 2 niet zou kunnen gebruiken met deze combinatie van case/moederbord, kan het wel, of zit ik er gewoon compleet naast en hebben de front USB poorten niks met de interne USB aansluiting te maken?

Andere opmerkingen zijn ook welkom, als er iets is dat je kwijt wil over een van deze 2 producten (of de combinatie/compatibility ervan).

Alvast bedankt.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-02 18:42
Gaat gewoon werken, de standaard USB3 header is een aansluiting voor 2 poorten ;)
Zelfde hier met pricewatch: MSI Z77A-G43 en pricewatch: Corsair Carbide 500R White
En het heeft dus wel wat met elkaar te maken: aan je case hangt dus één stekker die op je moederbord moet, om de USB3 poorten aan te sluiten.

[ Voor 18% gewijzigd door ShitHappens op 19-05-2013 20:21 ]

• thescorpi0n
  • Laatst online: 21:51
Okee, bedankt! Dat is precies wat ik wou weten :).

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-02 18:42
Mooi ;) Heel veel plezier dan met je nieuwe systeem!

• dimension4600
  • Laatst online: 28-01 13:38
Topplankje die B75 Pro-3M!