Ik zit momenteel bij de ISP Online (van T-Mobile) en sinds de laatste week is de upload snelheid erg laag. Ik haal maximaal 60kbps. Hebben meer mensen hier last van? Anders wordt het morgen/overmorgen toch maar even bellen.
En wat verwacht je nu van de mensen hier dan?
Dat ze online kunnen ruiken wat voor modem je hebt, dat ze je signaalwaardes kunnen raden a.d.h.v je post?
Je post bevat 0,0 informatie, behalve dat je xDSL hebt.
Dat ze online kunnen ruiken wat voor modem je hebt, dat ze je signaalwaardes kunnen raden a.d.h.v je post?
Volgens mij is de vraag simpel toch? Hebben mensen die bij Online zitten hier ook last van?Dennis-L schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:10:
En wat verwacht je nu van de mensen hier dan?
Nergens last van mijn upload is rond de 100kbps. Ik neem an dat je je modem al een reset heb gegeven in uiterste geval terug naar fabrieks instelling.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Wat is de geadverteerde uploadsnelheid van je verbinding? Bij wat voor scenario(s) treedt het probleem op? Op wat voor upload traint je modem in?Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 20:01:
Ik zit momenteel bij de ISP Online (van T-Mobile) en sinds de laatste week is de upload snelheid erg laag. Ik haal maximaal 60kbps. Hebben meer mensen hier last van? Anders wordt het morgen/overmorgen toch maar even bellen.
En least of all. Wat zegt Online ervan?
Wij kunnen hier erg weinig mee. Je kan inderdaad nog eens proberen wat er gebeurt als je je modem een keer herstart, maar verder denk ik dat je contact op moet nemen met Online.
Wij kunnen hier erg weinig mee. Je kan inderdaad nog eens proberen wat er gebeurt als je je modem een keer herstart, maar verder denk ik dat je contact op moet nemen met Online.
Ik heb de router een harde reset gegeven en nu lijkt het opgelost te zijn. Paar dagen terug had ik dit ook al gedaan en dat maakte geen verschil.
Pagina: 1