B & W kinderachtig...

Pagina: 1
Acties:

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Of ben ik de enige die er zo over denkt ?

Dat speelse gedoe met dat wezentje, een beetje vertroeteld zitten kijken wat ie nou allemaal weer gaat doen, 2 wezentjes die je vertellen wat je wel of niet moet doen, mij kwam het allemaal nogal kinderachtig over.

Het spel zit wel goed in elkaar hoor, daar niet van, maar ik denk dat Lionhead de doelgroep iets te groot heeft willen maken.

Verwijderd

Groot gelijk polle ik vind het ook een beetje kinderachtig en saai!!! :Z

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:28
vooral SAAAAAAI ja.... |:(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Hypocriet man...

Eerst hemelt iedereen het spel op, en toen na een paar levels bleek dat er wel erg weinig variatie in zit, loopt iedereen gelijk te bleeren dat het zo superslecht is.

Kom op man... videogames zijn videogames. Als B&W kinderachtig is, welke game is er dan niet kinderachtig?

Ik kan ook zeggen dat UT een beetje blij met geweertjes schieten is. En dat je met SimCity zo'n kinderachtig stadje moet bouwen. En ook dat Jazz Jackrabbit zo'n suf konijn is omdat de agressie er nu eenmaal niet vanaf druipt.

Bullcrap.... gaat nergens over dit.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op maandag 04 juni 2001 14:22 schreef Tampie2000 het volgende:
vooral SAAAAAAI ja.... |:(
Inderdaad, dat was ik er nog vergeten bij te zetten : SAAI !

Het duurt een eeuwigheid voordat je wezentje een eindje gelopen hebt, je wordt suf van al dat ongemakkelijke gescrol over het scherm, het geklaag van mijn discipelen begon me na de 2e keer al te irriteren, voor het bomen plukken om aan hout te komen is ook weinig intilligentie nodig en de uitleg die je ingame krijgt is vaag.

Anders nog iets ?

Verwijderd

B&W is in principe een erg goed spel, maar het wordt wel erg snel saai. Als het allemaal iets flitsender, sneller en actievoller was geweest was B&W echt een absolute topper geweest.

Hopelijk leert Lionhead van z'n fouten en luisteren ze naar de gamers zelf en wordt B&W 2 wel een absolute topper (het concept is fantastisch, dus het is mogelijk)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ach een kwestie van smaak, het is mijn spel al helemaal niet, ik hou meer van DeusEx, SystemShock, Undaying, HL ect. en natuurlijk het fragwerk van Q3 en UT.

Niet op voorraad.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

ze zitten met te veel bugs ook..
Als die mensje iets slimmer waren geweest dan was het spel wel een stuk beter geweest..

Het is iig een goede basis voor mods..

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 15:25 schreef Timpie2000 het volgende:
ze zitten met te veel bugs ook..
Als die mensje iets slimmer waren geweest dan was het spel wel een stuk beter geweest..

Het is iig een goede basis voor mods..
Ik heb nog weinig bugs gezien moet ik zeggen. Ik vind het spel in elk geval niet kinderachtig, niet saai en niet klote om te besturen. Ik heb wel eens spellen gezien met een betere besturing maar met keyboard+muis sturen had ik verder toch weinig problemen mee. Wat Peter M. met B&W heeft gemaakt is gewoon een hele knappe prestatie, dat het niet is geworden wat jij wou is jammer, maar smaken verschillen. Ik zag iemand noemen dat het actievoller moest, maar dat vind ik onzin...B&W is geen actiespel. Ik moet toegeven dat er niet superveel variatie in zit, en dat viel me zelf ook tegen, maar goed, altijd ruimte voor verbetering...daarbij wil ik de AI data code nu al niet zien, daar kan ik m'n huis mee behangen denk ik.

R./

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik weet niet ik vind het ook raar er zit zoooveel jaren werk in dat spel en het is zoo mooi gemaakt, maar ik vond dat de lol er al snel af was, de navigatie is kut, het eeuwendurende gemekker is kut, en de opstart tijd is ook kut

ze hadden wat meer tijd aan een leuke inhoud moeten besteden.

Ik weet niet of iemand van jullie links awakening op de gameboy nog kent, dat had amper graphics dat spel, en het blijft een van de gaafste spellen die IK ooit gespeeld heb, maarja smaken verschillen

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 04 juni 2001 14:25 schreef Codin het volgende:
Hypocriet man...

Eerst hemelt iedereen het spel op, en toen na een paar levels bleek dat er wel erg weinig variatie in zit, loopt iedereen gelijk te bleeren dat het zo superslecht is.

Kom op man... videogames zijn videogames. Als B&W kinderachtig is, welke game is er dan niet kinderachtig?

Ik kan ook zeggen dat UT een beetje blij met geweertjes schieten is. En dat je met SimCity zo'n kinderachtig stadje moet bouwen. En ook dat Jazz Jackrabbit zo'n suf konijn is omdat de agressie er nu eenmaal niet vanaf druipt.

Bullcrap.... gaat nergens over dit.
Dont TOUCH JAZZ & SPAZZ & LORI :D die heb ik 2 jaar lang online gespeelt :P

Verwijderd

Op maandag 04 juni 2001 18:51 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Dont TOUCH JAZZ & SPAZZ & LORI :D die heb ik 2 jaar lang online gespeelt :P
Vind ik ook man.

Jazz Rulez :7

Verwijderd

Tja, na level drie ging ik ook aan de *GAAP*, maar face it, in het begin was het goede gein :)

Ik had het echter niet moeten kopen, big mistake, het ligt nu stoffig te worden in m'n kast.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
kinderachtig valt wel mee, maar wel onwijs

damn |:(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Jazz.. geweldig! Echt Nederlands kwaliteitsproduct :) Ben benieuwd wat Arjen tegenwoordig doet.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 13:37 schreef tazzman het volgende:
Jazz.. geweldig! Echt Nederlands kwaliteitsproduct :) Ben benieuwd wat Arjen tegenwoordig doet.
Arjen's bedrijf (Orange games) is opgekocht door Lost Boys Games, en daar werkt Arjen dus tegenwoordig ook. Arjen werkt daar voor de PS2 divisie en is met een spel bezig waar ik verder niets over mag zeggen anders wordt Martin boos (algemeen directeur LBG).

Dus.

R./
Pagina: 1