Nieuwe monitor bij game pc

Pagina: 1
Acties:

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:57
Goedemorgen! Binnen niet al te lange tijd ga ik een nieuwe game pc halen (mijn huidige stamt nog uit 2008). Deze zal waarschijnlijk gebaseerd zijn op een i5 3550k en een HD7950 grafische kaart. Maar bij deze pc hoort natuurlijk ook een goede monitor. Maar omdat ik ook mijn playstation 3 er op wil aansluiten wil ik deze monitor wat eerder in huis halen.
Ik heb al diverse reviews bekeken maar ik zie helaas door de bomen het bos niet meer. Waar een monitor bij de een als beste naar boven komt, heeft die volgens de een ander bovengemiddeld veel last van ghosting. Daarnaast zijn er voor mijn budget (<200) 1001 modellen in de omloop zo lijkt het. Maargoed ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:

Eisen:
  • 23/24"
  • Genoeg aansluitingen om zowel mijn ps3 als pc aan te sluiten. (2x HDMI, 1xHDMI 1xDVI-D)
  • Speakers zodat ik geluid van mijn ps3 krijg
  • Budget: Maximaal 200
Dit zijn de enige harde eisen. Verder moet het gewoon een monitor zijn met niet al te veel input lag. De kwaliteit van de kleuren maakt me niet zo veel uit, als het maar niet heel dramatisch is.

Zelf had ik al een shortlist gemaakt, maar helaas geen flauw idee of er wat fatsoenlijks op staat:
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus VE248H Zwart€ 174,45€ 174,45
1BenQ GW2450HM Zwart€ 166,90€ 166,90
1Samsung Syncmaster S23B550V Zwart€ 179,90€ 179,90
1ViewSonic VX2453mh-LED Zwart€ 182,99€ 182,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 704,24

Vriendelijk bedankt alvast!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-03 00:20
Als je geen idee hebt of het wat fatsoenlijks is, waarom staat t dan op je lijstje? Al reviews gelezen bijvoorbeeld?

• Mania-92
ShitHappens schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:13:
Als je geen idee hebt of het wat fatsoenlijks is, waarom staat t dan op je lijstje? Al reviews gelezen bijvoorbeeld?
Misschien ongelukkig geformuleerd inderdaad. Die Benq en Samsung kwamen bij hardware.info goed uit de test. En die Asus en viewsonic bij een andere site. Alleen op een andere locatie lees ik dan weer dat die asus gigantisch last van ghosting heeft. Dus ik vind allerlei informatie met tegenstrijdige resultaten. Vandaar dat ik dus geen idee heb.
En ze voldoen aan me harde eisen.

• sinasappel-mw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-02-2025
die Samsung Syncmaster S23B550V Zwart is zeer waarschijnlijk wel goed, ik heb van die de 27'' versie (S27B550)
met een reactie tijd van 2ms is zeer fijn
moet wel zeggen als je zelf de kleuren wil aanpassen is het moeilijk om het mooi te krijgen
voor de rest een topper
prijs kwaliteit is ook wel aardig vond ik
maar ik weet niet hoe de 23’’ is wel weet ik dat ze het zelfde zijn kwa specificaties

• Mania-92
sinasappel-mw schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:17:
die Samsung Syncmaster S23B550V Zwart is zeer waarschijnlijk wel goed, ik heb van die de 27'' versie (S27B550)
met een reactie tijd van 2ms is zeer fijn
moet wel zeggen als je zelf de kleuren wil aanpassen is het moeilijk om het mooi te krijgen
voor de rest een topper
prijs kwaliteit is ook wel aardig vond ik
maar ik weet niet hoe de 23’’ is wel weet ik dat ze het zelfde zijn kwa specificaties
Heb je toevallig een console op dit scherm aangesloten, werkt dit goed?

• sinasappel-mw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-02-2025
nee gewoon pc via hdmi

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

de Benq is ook erg goed, op tftcentral is er een review van. Het is een AMVA scherm, dus erg goed contrast. Weinig last van ghosting. Wel een beetje last van de kijkhoek, maar niet zo erg als TN.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1