Goedemorgen! Binnen niet al te lange tijd ga ik een nieuwe game pc halen (mijn huidige stamt nog uit 2008). Deze zal waarschijnlijk gebaseerd zijn op een i5 3550k en een HD7950 grafische kaart. Maar bij deze pc hoort natuurlijk ook een goede monitor. Maar omdat ik ook mijn playstation 3 er op wil aansluiten wil ik deze monitor wat eerder in huis halen.
Ik heb al diverse reviews bekeken maar ik zie helaas door de bomen het bos niet meer. Waar een monitor bij de een als beste naar boven komt, heeft die volgens de een ander bovengemiddeld veel last van ghosting. Daarnaast zijn er voor mijn budget (<200) 1001 modellen in de omloop zo lijkt het. Maargoed ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Eisen:
Zelf had ik al een shortlist gemaakt, maar helaas geen flauw idee of er wat fatsoenlijks op staat:
Vriendelijk bedankt alvast!
Ik heb al diverse reviews bekeken maar ik zie helaas door de bomen het bos niet meer. Waar een monitor bij de een als beste naar boven komt, heeft die volgens de een ander bovengemiddeld veel last van ghosting. Daarnaast zijn er voor mijn budget (<200) 1001 modellen in de omloop zo lijkt het. Maargoed ik hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Eisen:
- 23/24"
- Genoeg aansluitingen om zowel mijn ps3 als pc aan te sluiten. (2x HDMI, 1xHDMI 1xDVI-D)
- Speakers zodat ik geluid van mijn ps3 krijg
- Budget: Maximaal 200
Zelf had ik al een shortlist gemaakt, maar helaas geen flauw idee of er wat fatsoenlijks op staat:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus VE248H Zwart | € 174,45 | € 174,45 |
| 1 | BenQ GW2450HM Zwart | € 166,90 | € 166,90 |
| 1 | Samsung Syncmaster S23B550V Zwart | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | ViewSonic VX2453mh-LED Zwart | € 182,99 | € 182,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 704,24 | |
Vriendelijk bedankt alvast!