Service Support van Game client providers.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42
Vermoedelijk is dit meer een Rant van mij dan werkelijk hulp vragen.

2 weken terug Retail versie gehaald van Far Cry 3 Blood Dragon.

Game nog steeds niet werkend en Ticket support is ook omslachtig en vermoeiend, Nog gegoogled naar mogelijke oplossingen ook geprobeerd, met het via de Store en dan Redeem Code e.d.
Geen van alles werkt.

Had gehoopt dat ze het nog goed konden maken voor het weekend, maar nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
En wat is nou precies het probleem en jou foutmelding?

Probeer eens concreet te vermelden welke foutmelding je krijgt, wat je probleem is (want werkt niet is niet duidelijk) en wat je specifiek gedaan hebt om het op te lossen.

Daarna kunnen wij je weer verder helpen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wil je hier een soort van algemeen ervaringen-topic van maken of dat jouw specieke probleem met hulp van tweakers wordt opgelost? In het laatste geval is er toch meer info nodig vrees ik ;)

Als het om algemene ervaringen gaat: ik had eens moeite een bepaalde EA-game te activeren/registreren (moest drukken op een linkje in emailbericht om account te bevestigen, maar de betreffende mail bevatte helemaal geen linkje, ook niet na 5 x opnieuw laten verzenden :+).
Na wat FAQ's en forum-topics doorgespit te hebben, de live-support gestart (oftewel chatten met een medewerker), en toen was het binnen paar minuten opgelost :)

Ook bij andere (al dan niet game-gerelateerde) problemen werkte dat systeem goed, en is minder frustrerend dan een mailtje sturen en vervolgens maar passief wachten of cq. wanneer dat gelezen/beantwoord wordt.

Natuurlijk moet je engels wel enigszins 'up to scratch' zijn, aangezien veel live-support-medewerkers alleen in die taal communiceren.