Toon posts:

probleem met Asus VE7 mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb dus een probleempje

ik wil windows XP installeren maar op een gegeven moment geeft ie een foutmelding dat het niet geinstalleerd kan worden doordat er bepaalde hardware niet goed geinstalleerd is.
als ik dan in windows op add new hardware klik en ik laat hem zoeken vindt ie "PCI Mass Storage Controller" en zegt dat het wel al geinstalleerd is maar de bijbehorende drivers er niet zijn. Kan iemand mij vertellen wat dit is en hoe ik het alsnog goed installeer? tnx bijvoorbaat
|:(

Verwijderd

Iets van je moederbord drivers?

Verwijderd

Topicstarter
wouw wel 1 reply :/

kan dan niemand me helpen? plz?
:'(

Verwijderd

Wellicht zou je kunnen vertellen welk mobo je gebruikt.

Als je een ASUS gebruikt zou ik eens checken op de website. Waarschijnlijk heb je een Promise raid 0/1 controller on-board.

Verwijderd

Topicstarter
als het goed is heb ik een abit be7 moederboard ofzoiets.... precies weet ik het niet meer omdat ie ooit is teruggeweest voor reparatie en toen heeft ie er een nieuw moederboard ingezet en ik heb dr verder geen doos of handleiding of wat dan ook bijgehad.... dus ik wee tniet meer precies hoe ie heette LOL...
bah :/
iets met BE7 ik geloof abit kendat? |:(

Verwijderd

Topicstarter
sorry dit moet zijn abit VE7.... d'oh!
nou klopt ie wel :)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op dinsdag 05 juni 2001 13:55 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Wellicht zou je kunnen vertellen welk mobo je gebruikt.

Als je een ASUS gebruikt zou ik eens checken op de website. Waarschijnlijk heb je een Promise raid 0/1 controller on-board.
Inderdaad bij bv a7v mobotjes is dit zo.
PCI mass storage controller, gewoon drivers downen bij site en installen die hap.
Pagina: 1