¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Zonder te weten wat je wensen cq. eisen zijn, valt dat niet te zeggen. In je startpost dien je meer informatie hieromtrent te geven. Een topic openen 'Welke auto is de beste?' is evenmin nuttig. Bovendien staat je topic in het verkeerde forum; aankoopadvies hoort in het specifieke CAA-forum: Componenten Aankoopadvies
Bij deze dus het verzoek in het bovengenoemde forum nogmaals een topic te openen met je vraag, maar dan ondersteund met voldoende informatie. Dit omvat in elk geval de taken waar je je schijf voor gaat gebruiken: als systeemschijf, als dataschijf, onderdeel van een RAID-array, enzovoorts.
Bij deze dus het verzoek in het bovengenoemde forum nogmaals een topic te openen met je vraag, maar dan ondersteund met voldoende informatie. Dit omvat in elk geval de taken waar je je schijf voor gaat gebruiken: als systeemschijf, als dataschijf, onderdeel van een RAID-array, enzovoorts.
Dit is wat weinig informatie over wat de functie van de schijf gaat zijn. Waar gaat de schijf voor gebruikt worden? Puur opslag? Gaan er applicaties van draaien? Boot schijf? Iets anders?
Bedenk dat eerst, want dat is het belangrijkste criterium.
Daarnaast zie ik een voorkeur voor WD? Is prima, maar zie dan zeker http://www.wdc.com/nl/products/internal/desktop/ , daar geeft WD zelf aan waar zij een disk voor geschikt vinden.
Ook kun je reviews gaan bekijken over de betreffende schijven.
Ik zie dat CiPHER je topic inmiddels heeft gesloten en aangeeft dat dit forum tevens in een Aankoopadvies forum thuishoort, maar door het gebrek aan informatie en zelfwerkzaamheid is het topic daar niet levensvatbaar.
Bedenk dat eerst, want dat is het belangrijkste criterium.
Daarnaast zie ik een voorkeur voor WD? Is prima, maar zie dan zeker http://www.wdc.com/nl/products/internal/desktop/ , daar geeft WD zelf aan waar zij een disk voor geschikt vinden.
Ook kun je reviews gaan bekijken over de betreffende schijven.
Ik zie dat CiPHER je topic inmiddels heeft gesloten en aangeeft dat dit forum tevens in een Aankoopadvies forum thuishoort, maar door het gebrek aan informatie en zelfwerkzaamheid is het topic daar niet levensvatbaar.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()