Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 7" 3G 8GB Wit

Afbeeldingslocatie: http://images.androidworld.nl/wp-content/uploads/Samsung-Galaxy-Tab-2-7.0.jpg

Specificaties:

Platform

Quad Band (850 / 900 / 1 800 / 1 900 MHz)
GPRS
EDGE
HSPA+ / HSUPA 5.76
Android 4.0.4 ICS
Android Browser
SAR waarde: 1,2 W/Kg

Fysieke specificaties

Afmetingen: 193,7 x 122,4 x 10,5 mm
Gewicht: 344 g

Batterij

Capaciteit: 4000 mAh
Spreektijd: 20 uur (3G)
Standby-tijd: 1 000 uur

Design

Full touch bar

Display

Technologie: PLS TFT LCD
Resolutie: 1 024 x 600 pixels (WSVGA)
7 inch

Productkenmerken:

Ultra portable tablet

Dankzij het verrassend lichte gewicht van de Samsung Galaxy Tab 2 (7.0) draag je deze gemakkelijk met je mee.

- Ultra licht gewicht van 345 gram en slechts 10,5 mm dun.
- Dankzij het slanke design is de tablet prettig vast te houden; of je nu zit, staat of loopt.
- De tablet past gemakkelijk in je jaszak of tas en neem je moeiteloos overal mee naar toe.

Android 4.0 (Ice Cream Sandwich)

De Samsung Galaxy Tab 2 (7.0) is uitgerust met het langverwachte Android 4.0 besturingssysteem (Ice Cream Sandwich).

- Android 4.0 zorgt voor een innovatieve interface en apps die speciaal voor tablets zijn ontwikkeld.
- Vernieuwende features, zoals gezichtsherkenning en panorama foto’s.
- Maak gebruik van de handige Google Tools, zoals Google Search, Maps, Gmail en YouTube.

Meer geheugen en snelheid

Op de Samsung Galaxy Tab 2 (7.0) kun je optimaal multitasken dankzij de krachtige 1 GHz dual core processor.

- Browse over het internet of door je persoonlijke multimedia terwijl je diverse apps gebruikt.
- Open applicaties en programma’s in een oogwenk.
- Breid je interne geheugen uit met een microSD geheugenkaart (max. 32 GB) voor al je multimedia bestanden en overige content.

Er is nog geen topic voor deze Phablet, ik gebruik hem ook als telefoon en ben er erg tevreden mee, alleen zit ik te wachten op de JB update die in verschillende EU landen wel al online is....

[ Voor 0% gewijzigd door Kapot op 31-05-2013 20:01 . Reden: Jelly Bean is uit! ]

• Kapot
Draait iemand al JB op de 3G versie?

Edit: Geen enkele reactie, heeft niemand deze tab?!?!

Het is niet te geloven maar vannacht kwam ik erachter dat de update voor de P3100 nu dus uitgerold is, ik draai dus Jelly Bean!

[ Voor 86% gewijzigd door Kapot op 31-05-2013 19:57 . Reden: Verbazing dat niemand deze tab bezit...... ]

• Kapot
Nog steeds weinig belangstelling voor deze phablet, terwijl de update 4.2.2 er toch echt aan lijkt te komen:

http://www.sammobile.com/...updates-galaxy-tab-2-7-0/

*O*