2de beeldscherm aansluiten.

Pagina: 1
Acties:

• Darth-Kova
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-01 23:13
Ik probeer hier mijn 2de beeldscherm op mijn pc aantesluiten.

mijn eerste scherm zit met behulp van een dvi kabel aan mijn videokaart aangesloten, en nu heb ik een 2de beeldscherm via een vga op de moederbord aangesloten, maar in windows zelf wordt hij hier niet herkent.

nou is mijn vraag, wat ik probeer, is dit mogelijk? zo ja, hoe moet ik dit dan oplossen??

• Hufter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 20:50
Het is wel mogelijk, maar je moet beide beeldschermen aansluiten op je videokaart.

• Darth-Kova
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-01 23:13
ok, ik heb nog wel een HDMI aansluiting erop, maar mijn scherm heeft geen HDMI, alleen DVI en VGA

• TopTon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11-2025

TopTon

Power 2 PC's

Welk type DVI gebruikt je scherm? Welke videokaart heb je of wat zijn je systeemspecs? Welke resoluties zijn de schermen?

Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Djaa schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:02:
ok, ik heb nog wel een HDMI aansluiting erop, maar mijn scherm heeft geen HDMI, alleen DVI en VGA
Dan heb je een HDMI naar DVI verloopje of kabel nodig.

• Hufter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 20:50
TopTon schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:06:
Welk type DVI gebruikt je scherm? Welke videokaart heb je of wat zijn je systeemspecs? Welke resoluties zijn de schermen?
Lijkt me dat dat DVI-D is... Waarom zou er anders nog VGA naast zitten. En je moet inderdaad een verloopje van HDMI naar DVI hebben.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Djaa schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:55:
Ik probeer hier mijn 2de beeldscherm op mijn pc aantesluiten.

mijn eerste scherm zit met behulp van een dvi kabel aan mijn videokaart aangesloten, en nu heb ik een 2de beeldscherm via een vga op de moederbord aangesloten, maar in windows zelf wordt hij hier niet herkent.

nou is mijn vraag, wat ik probeer, is dit mogelijk? zo ja, hoe moet ik dit dan oplossen??
Of je zowel de connectoren op je mobo kunt gebruiken naast die van je videokaart hangt helemaal af van je configuratie.

In elk geval is de monitor gewoon aansluiten als 2e monitor op de videokaart met een verloopje is het makkelijkst, maar het zou eventueel anders kunnen.
Pagina: 1