Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:42
Ik heb bij GSMwijzer een abonnement besteld inc iPhone 5 via Tele2, meteen de eerste dag gemerkt dat ik geen bereik heb in en rond het huis. Tele2 is meteen een onderzoek gestart.

3 dagen later (weekend zat ertussen) nog een keer gebeld dat ik krap kwam te zitten met terugstuur periode, tele2 gaf aan dat ik het ook meteen kon terugsturen als ik geen vertrouwen erin had. zo gezegd zo gedaan meteen dezelfde dag terug gestuurd (foto's gemaakt!) onbeschadigd in de doos gegaan.

dinsdag bij ze aangekomen savonds meteen gebeld, dame aan de telefoon ja meneer we hebben het nog niet binnen. Aangegeven dat postnl iets anders zei. Toen werd er meteen gemeld ow dan zal het wel druk zijn, morgen pakken ze het dan op. de volgende dag geen tijd gehad om erachter aan te zitten.

Donderdag meteen gebeld en ze hadden het pakketje ontvangen werd net open gemaakt. (9 uur) Om half 1 kwam het telefoontje meneer we kunnen uw toestel niet terugnemen omdat er een kras op zit...

ik gaf aan dat het toestel onbeschadigd was op gestuurd en dat ik dit kon bewijzen door foto's.

daar had meneer geen boodschap aan ik kon kiezen of het toestel kopen of naar een andere provider...

wat zijn mijn rechten in deze? ik heb het toestel krasloos opgestuurd maar toch ergens kras ontstaan

het toestel is aangetekend hun kant op gegaan en was dus verzekerd voor 500 euro (bewuste keuze geweest dus daar gaat het niet om)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:54
Wat wil je nu zelf?
Contract ontbinden en ergens anders een andere abonnement uitzoeken?
Telefoon houden maar andere provider?

Je contract heb je via GSMwijzer afgesloten, dus je zal denk ik bij hen moeten ontbinden (toestel is via hen geleverd).

Communicatie even per mail of brief voortzetten, zorg dat je het verhaal van de medewerker op papier heb,
Eventueel aangeven dat je contact gaat opnemen met de thuiswinkel waarborg (NADAT je het op papier hebt)
Probeer ook alle communicatie op schrift te houden, telefonisch kan je niets hard maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
zoals ik al zei wil GSMwijzer niet ontbinden, ivm die kras die er ineens op is gekomen. En zij eisen dat ik of overga naar een andere provider of het toestel aanschaf, Dat staat me tegen omdat ik alles netjes in de doos gedaan heb en zonder krassen verstuurd heb.

maar ik wil dus ontbinden en via een andere partij een ander abonnement afsluiten omdat ik dit niet echt meer vertrouw

Dank overigens voor de antwoorden zover

[ Voor 5% gewijzigd door Wognummer op 18-05-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je buiten foto's ook serie/imeinummers?

Wat ik zo vaak zie is dat dit soort toko's om de hete brij heen draaien en zomaar wat dingen bedenken om onder hun handel uit te komen. Laat ze maar aantonen dat het om hetzelfde toestel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ik heb voor deze telefoon een support vraag aan apple gesteld dus ja ik heb het serienr ook. ze hebben de telefoon op mijn verzoek ook aan gezet en daar staan idd hetzelfde serienr in beeld als mijn toestel.

alleen dus lastig om de kras en het serienr in beeld te krijgen ivm de kras op de achterkant

leuk detail is dat alle Exif info van de foto's die ze mij toegestuurd hebben verwijderd is

Afbeeldingslocatie: http://i1300.photobucket.com/albums/ag93/locks33/873590-deBruijn1_zps7deadf35.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Wognummer op 19-05-2013 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:48
voor een spiegel houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ik denk dat ik van de week even langsga dan mogen ze me het in detail laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
(jarig!)
Locks schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:51:
ik denk dat ik van de week even langsga dan mogen ze me het in detail laten zien
Vraag ze dan ook even naar de originelen van de foto's die ze jou gestuurd hebben, met Exif data intact.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
het was idd al laat gister, net gedaan het aparte is dat op de foto met het serienr van de telefoon deze info wel gewoon beschikbaar is. het zou kunnen dat ze met het verkleinen van de foto's de exif info verwijderd hebben maar het blijft apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
vandaag 4 mails verstuurd naar ze met de vraag om de foto's inc exif data dit is de reactie die ik krijg

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben u uw bestelling inmiddels verzonden en willen u veel plezier toewensen met uw nieuwe telefoon!

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

morgen een collega een mooie brief laten maken en die mag op de fax/mail/aangetekend

[ Voor 10% gewijzigd door Orion84 op 23-05-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
*knip*

Gebruik a.u.b. de volgende keer gewoon even de 'wijzig' knop als je wat toe te voegen hebt. Dat heb ik nu maar even voor je gedaan.

[ Voor 83% gewijzigd door Orion84 op 23-05-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Wazige reacties ook van de klantenservice.
Het feit is dat jij kan bewijzen dat je de telefoon zonder beschadigingen hebt opgestuurd en zij dus het tegendeel moeten bewijzen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Excuus je hebt gelijk idd :)

maar goed de Provider is nu in de bres gesprongen en heeft het opgelost door mijn abo op te zeggen.

de Webshop kan de boom in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Locks schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:44:
Excuus je hebt gelijk idd :)

maar goed de Provider is nu in de bres gesprongen en heeft het opgelost door mijn abo op te zeggen.

de Webshop kan de boom in.
alleen hebben ze dat toestel nu naar je opgestuurd? zonder abbo, waarschijnlijk krijg je daar dan een rekening voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
nee ik had meteen gereageerd op die mail dat ik het niet zou aan nemen, schijnbaar hebben ze hem toen uit het verzendproces gehaald en me nu bevestigd dat het toestel bij hun nog is. Ik heb inmiddels ook van GSMwijzer een bevestiging dat ze het opgezegd hebben en het toestel bij hun retour is.
Pagina: 1