Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Zippy1970
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-03 08:40
Ik heb op 22 april bij CoolBlue de HTC One inclusief 2-jarig T-Mobile abonnement aangeschaft. Omdat de HTC One maar beperkt voorradig is, kreeg ik een weekje geleden het bericht dat het nog minimaal 2 weken ging duren voordat zecde telefoon zouden kunnen leveren.

Vandaag werd ik echter door ze gebeld met de mededeling dat T-Mobile hun abonnementsvormen hadden veranderd en dat ik tot dinsdag de mogelijkheid had om (kosteloos) over te stappen naar zo'n nieuw abonnement. Omdat ik nu in het ziekenhuis lig (ahgossie), vertelde ik de mijnheer dat ik niet meer zo goed wist wat ik nou voor dat andere abonnement moest gaan betalen (iSmart 200 + 1.5GB data). Hij vertelde mij dat dat €44 p/m was. Dit bevreemde mij enigzins omdat ik mij kon herinneren dat het een bedrag van ergens tussend de €30 en €40 was. Hij verzekerde mij dat het echt €44. Hij zei toen dat ik voor €1 per maand extra (voor de rekenwonders onders ons: dat is dus €45 per maand) een abonnement zou kunnen krijgen van 200 belminuten, onbeperkt SMS-en en 2GB data. Daar ben ik toen akkoord mee gegaan.

Nadat ik opgehangen had, en er nog eens goed over nadacht, raakte ik er steeds meer van overtuigd dat het toch echt een bedrag van tussen de €30 en €40 moest zijn. Ik belde toen onmiddelijk CoolBlue weer.

Daar kreeg ik (uiteraard) iemand anders aan de lijn en ik legde mijn dilemma uit. Hij vertelde mij dat het echt €44 per maand was en ook nog eens alleen maar de eerste 9 maanden, daarna zou ik de volle €53 gaan betalen. Hiervan wist ik pertinent zeker dat dit niet zou was omdat ik dat anders nooit gedaan zou hebben. De reden dat ik het abonnement afsloot, was omdat ik slechts een paar euro per maand duurder uit zou zijn dan met mijn huidige vodafone abonnement. Ik had dat nog helemaal uitgerekend toen ik de verschillende abonnenmentsvormen van verschillende providers vergeleek.

De mijnheer die ik aan de telefoon had, zei dat hij het nog even na zou vragen. Na enkele minuten in de wacht gestaan te hebben, kwam hij terug met het verhaal dat hij toch écht gelijk had. Hij had een webmaster een cache van de pagina laten bekijken en daar stond het toch echt op.

Toen ik aan hem vroeg of ik weer terug kon naar mijn oude, oorspronkelijk iSmart 200 abonnement, zei hij dat dat absoluut niet meer kon!

Dus mijn vraag: zijn er meer mensen hier die in maart/april van die CoolBlue aanbieding gebruik hebben gemaat? Volgens mij was het een aanbieding waar je 25% korting op het abonnement kreeg voor de volledige 2 jaar.

Ik hoor graag van jullie. Het is voor mij vanuit het ziekenhuis wat lastig uitzoeken (als iemand nog een cache heeft van die pagina, zou dat helemaal geweldig zijn).

Bedankt!

(edit: als ik zo naar de ander topics in dit forum kijk, weet ik niet helemaal zeker of ik wel op de goede plek gepost heb. Zo niet, dan hoor ik dat graag en bied ik nu alvast mijn excuses aanc :| ).

[ Voor 3% gewijzigd door Zippy1970 op 18-05-2013 18:02 ]

• Zippy1970
Volgens mij weet ik weer hoe het zat.

De aanbieding was €41,50 voor de volle abonnementsperiode (24 maanden) met een toestelprijs van 55,93 (de unbranded versie).

Kan iemand dit bevestigen? In ieder geval de abonnementskosten?

[ Voor 4% gewijzigd door Zippy1970 op 18-05-2013 22:46 ]

• Zippy1970
Ah, alles nu eindelijk helemaal uit kunnen zoeken. Het was een korting van 25% op de abonnementskosten van 50,33 voor de gehele looptijd. €37,75 per maand dus. Vandaag uitgebreid gesproken met CoolBlue en ze hebben bevestigd dat dat inderdad de deal was. Ze hebben het nieuwe abonnement ongedaan gemaakt en ik krijg gewoon mijn oude bestelling.

Met als bonus: mijn HTC One Black wordt woensdag afgeleverd. :D

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:29

13art

Moderator Mobile
Denk dat dit meer hoort in het Mobile Aankoop Advies topic, al zou je ook kunnen denken aan het shopping forum of het Telecom Providers topic hoort, maar verplaats hem even naar het MAA topic.

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 22-05-2013 01:21 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:56
Gefeliciteerd! Blijft wel jammer tough dat ze het zelfs in de cache niet meer terug konden vinden. Dan vraag ik mijzelf af, is er een lulverhaal opgehangen of is de IT persoon niet zo goed.