X-530 matige bas

Pagina: 1
Acties:

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Hoi, ik heb de laatste tijd het probleem dat mijn X-530 matige bas produceert, en soms klinkt het alsof de speaker aan de zijkant van de subwoofer trilt, en geen echte tonen maakt. Hoe los ik dit op?

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heb je de subwoofer ergens anders in de kamer neergezet? Zijn de instellingen van de geluidskaart veranderd? Wat heb je zelf al onderzocht?

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Topicstarter
Volgens mij valt er zelf niet zoveel te onderzoeken. Hij is idd verplaatst, maar deed het eerst goed.
Aangesloten op een telefoon, dus niks veranderd.

Verwijderd

Ik kan wel zeggen dat je de stekkers goed moet aansluiten en vastzetten, maar dan zeg jij vast dat dat al het geval is. Waarop ik dan weer zeg, dat ik dat niet kon weten omdat je dat niet in de OP geschreven heb, en zo komen we geen stap verder, omdat we verder geen enkele informatie hebben, waardoor het lijkt op een gevalletje: 'Mijn computer doet het niet, wat kan het zijn?'.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:38

mr.paaJ

generatie cmd+z

Zet hem eens terug naar de oude lokatie? Niet gewoon opgeblazen?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-01 17:29
Je TS en onderzoek heeft idd erg weinig informatie. Je draait vanaf een telefoon: welke telefoon is dit, wat voor bestand (MP3, FLAC?) en welke bitrate gebruik je?

Bovendien ken ik geen telefoon die waar 5.1 uitstoot: Je speelt stereo-geluid af op een 5.1 set. Als je dan verwacht dat je sub het perfect gaat doen en precies de lage tonen er uit pakt, zit je helemaal fout.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Topicstarter
Eerst had ik het ook op een telefoon aangesloten, en op een laptop en toen werkte hij wel goed. Het liedje is een YouTube filmpje met 'HD' aangezet. Stekkertjes zitten goed aangesloten.
Eerst exact dezelfde input source, alleen nu locatie veranderd en tijdsperiode tussen (set is opgeborgen geweest).

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-01 19:58

DjVe

Hatsaflats!

Volume van de telefoon heel zacht staan?

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Achterop de sub zit een draaiknop voor het volume van de subwoofer. Daar al eens aan gedraaid?

[ Voor 22% gewijzigd door The Zep Man op 19-05-2013 09:11 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-01 17:29
Alexxxxxxxxxx schreef op zondag 19 mei 2013 @ 01:38:
Eerst had ik het ook op een telefoon aangesloten, en op een laptop en toen werkte hij wel goed. Het liedje is een YouTube filmpje met 'HD' aangezet. Stekkertjes zitten goed aangesloten.
Eerst exact dezelfde input source, alleen nu locatie veranderd en tijdsperiode tussen (set is opgeborgen geweest).
Welk filmpje is het?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
mr.paaJ schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 20:46:
Zet hem eens terug naar de oude lokatie?
En luister vanaf je oude luisterplek?
Pagina: 1