Ik had gisteren een melding van google gekregen waarin stond dat ze het netwerk van mij niet volledig vertrouwden waarna ik een redom code moest invoeren die ernaast stond en toen kon ik verder. Deed ik die code niet invoeren dan kwam ik niet verder op google. Deze melding kreeg ik ook nadat ik hem op mijn ipad wilde gebruiken zowel via chrome als safarie. Nu heb ik mijn andere pc opgestart en ik krijg de melding niet meer. Nadat ik de melding van google kreeg heb ik meteen de pc gecontroleerd met microsoft security essentials en zoals verwacht was er geen gevaar te vinden.
Kwa netwerk heb ik niet veel ik heb tele2 als internet provider en daar heb ik de wifi optie van aan staan verder heb ik de 2 pc’s met een kabel aan het modum hangen dus veel heb ik niet van netwerk ik heb de pc’s niet eens met elkaar gekoppeld.
Weet hier iemand iets meer over? De site was van google en de tekst was gewoon in het nederlands.
Kwa netwerk heb ik niet veel ik heb tele2 als internet provider en daar heb ik de wifi optie van aan staan verder heb ik de 2 pc’s met een kabel aan het modum hangen dus veel heb ik niet van netwerk ik heb de pc’s niet eens met elkaar gekoppeld.
Weet hier iemand iets meer over? De site was van google en de tekst was gewoon in het nederlands.