hallo allemaal ik ben al enige tijd op zoek naar een video kaar voor rond de 200-220 euro
alleen ik kan steeds niet kiezen want de een zegt dat die beter is de andere de ander
dus hier dus mijn vraag
welke video kaart is het beste voor mijn pc
voordat de vraag gesteld word ik heb geen idee welke spellen ik ga spelen waarschijnlijk alles van battlefield tot skyrim van skyrim tot metro van metro tot crysis 3
mijn pc:
Intel quad core i5-3570k 3.4ghz
2x 4gb 1600mhz werkgeheugen
Cooler Master GX 450W ik hoop dat dit voldoende is
1 tb harde schijf 7200
moederbord : ASRock B75 Pro3-M
Windows 7
ik zat dus te twijfelen tussen deze 2
ik wil er het liefst een jaar of 2-3 mee doorgaan op high settings op de nieuwere spellen is het niet een heel groot probleem om de settings wat omlaag te schroeven tot medium maar ik hou hem het liefst op high.
alsvast bedankt
Asus GTX660-DC2T-2GD5
(pricewatch: Asus GTX660-DC2T-2GD5)
Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE)
(pricewatch: Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE)
Als iemand nog een andere videokaart adviseerd toevoegingen worden erg gewardeerd
alleen ik kan steeds niet kiezen want de een zegt dat die beter is de andere de ander
dus hier dus mijn vraag
welke video kaart is het beste voor mijn pc
voordat de vraag gesteld word ik heb geen idee welke spellen ik ga spelen waarschijnlijk alles van battlefield tot skyrim van skyrim tot metro van metro tot crysis 3
mijn pc:
Intel quad core i5-3570k 3.4ghz
2x 4gb 1600mhz werkgeheugen
Cooler Master GX 450W ik hoop dat dit voldoende is
1 tb harde schijf 7200
moederbord : ASRock B75 Pro3-M
Windows 7
ik zat dus te twijfelen tussen deze 2
ik wil er het liefst een jaar of 2-3 mee doorgaan op high settings op de nieuwere spellen is het niet een heel groot probleem om de settings wat omlaag te schroeven tot medium maar ik hou hem het liefst op high.
alsvast bedankt
Asus GTX660-DC2T-2GD5
(pricewatch: Asus GTX660-DC2T-2GD5)
Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE)
(pricewatch: Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE)
Als iemand nog een andere videokaart adviseerd toevoegingen worden erg gewardeerd