Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Dat is eigenlijk een vraag aan google 
Maar http://www.noip.com/ is bijv een idee
Daarnaast kun je natuurlijk ook kijken of je router/nas geen standaad Dyn. DNS aanbied. Zo heeft asus asuscomm.com en qnap mycloud{iets}.com
Maar http://www.noip.com/ is bijv een idee
Daarnaast kun je natuurlijk ook kijken of je router/nas geen standaad Dyn. DNS aanbied. Zo heeft asus asuscomm.com en qnap mycloud{iets}.com
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Dank voor de snelle reactie. Ben verbaasd over NoIP, ik kende ze niet, maar de snelheid waarmee ik de boel ingesteld had, was perfect. Vergeleken met DynDNS is het een verademing. Daarnaast is de Client ook nog eens een stuk lichter dan die van DynDNS.
Inmiddels dus over gestapt, bij DynDNS account gesloten, met die tent hoef ik niets meer te maken te hebben. Nu nog een aantal andere klanten/vrienden overzetten.
Inmiddels dus over gestapt, bij DynDNS account gesloten, met die tent hoef ik niets meer te maken te hebben. Nu nog een aantal andere klanten/vrienden overzetten.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Haha graag gedaanWim-Bart schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 02:25:
Ben verbaasd over NoIP, ik kende ze niet, maar de snelheid waarmee ik de boel ingesteld had, was perfect. Vergeleken met DynDNS is het een verademing. Daarnaast is de Client ook nog eens een stuk lichter dan die van DynDNS.
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Zit hier met hetzelfde probleem, misschien ook maar eens kijken naar No-ip.
Op zich is maandelijks op een linkje die ik via de mail krijg ook geen probleem, maar automatisch is natuurlijk beter
Op zich is maandelijks op een linkje die ik via de mail krijg ook geen probleem, maar automatisch is natuurlijk beter
Ik zit ook bij noip, als je ip adres 30 dagen niet veranderd, moet je ook op een linkje klikken.
Je kunt dan trouwens ook een handmatige sync doen met die client.
Ik snap niet waarom ze daar niet iets op verzinnen... zal toch niet zo moeilijk zijn?
Je kunt dan trouwens ook een handmatige sync doen met die client.
Ik snap niet waarom ze daar niet iets op verzinnen... zal toch niet zo moeilijk zijn?
Zodra er een programma komt dat automatisch inlogt, zal er wel een captcha bijkomen.Dr Pro schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:21:
Pagina: 1