Achterlopen in America's Army 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanoSector
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 23:58
Hallo,

Wanneer ik America's Army speel, loop ik achter op de andere mensen. Ze zien mij voordat ik hen gezien heb, het scheelt maar een of twee seconden.

Hier de hardware in mijn PC:
CPU: Intel Core i7 3820
GPU: AMD Radeon HD 7950
RAM: 12 GB DDR3
Mobo: ASRock Extreme6 Socket 2011 met Game Blaster

Nou hebben we al van alles geprobeert, deze PC is eigenlijk een eindresultaat van onze upgrades.
Het oude systeem is als volgt:
CPU: Intel Core i5 760
GPU: NVIDIA GeForce 560 Ti
RAM: 4 GB DDR3
Mobo: Gigabyte H55M-UD2H

Met hetzelfde probleem.

Nu dachten we dat het misschien aan het scherm lag; dit scherm is een pricewatch: LG Flatron W2261VP-PF Zwart

Heeft iemand een idee?

[ Voor 15% gewijzigd door NanoSector op 17-05-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Waarschijnlijk is je het internet verbinding het probleem.

Wikipedia: Lag

[ Voor 35% gewijzigd door Dj-sannieboy op 17-05-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanoSector
Onze internet verbinding is van Lijbrandt, 100 Mbit/s. Op de PC in kwestie krijgen we zo'n 95 Mbit/s binnen via speedtest.net.

Onze router is een ASUS RT-N66U die aan het glasvezelmodem hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:51

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bandbreedte is niet relevant.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanoSector
Hoe zouden wij dit dan kunnen oplossen, indien mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Stylez
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-02 19:20
Het kan ook zijn dat er vertraging zit in je beeldscherm. Ik heb een 4ms scherm en de meeste mensen 2ms dit is enorm veel als bijvoorbeeld counter strike doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 13:13

Eagle Creek

Breathing security

Dutch Stylez schreef op maandag 20 mei 2013 @ 17:52:
Het kan ook zijn dat er vertraging zit in je beeldscherm. Ik heb een 4ms scherm en de meeste mensen 2ms dit is enorm veel als bijvoorbeeld counter strike doet!
Geintje zeker?

@Yoshi:
Werk je bedraag of draadloos?

Kan je in AA3 je ping zien? Hoe hoog is deze ongeveer?
Kan je in AA3 je serverlocatie zien? Merk je verschil tussen Europese en Amerikaanse of Aziatische servers?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 21:53

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dutch Stylez schreef op maandag 20 mei 2013 @ 17:52:
2ms is echt helemaal niks en ik twijfel ook of je het hier daadwerkelijk over imputlag hebt, klinkt namelijk meer als een responsietijd (GtG) uit de specs van een monitor (staat vaak als "Reactietijd" in de Pricewatch). Inputlag wordt immers vrijwel nooit vermeld, die mag je zelf meten. Nee, ook niet voor Counter-Strike, en zelfs niet voor echte snelle shooters zoals Quake3, Sauerbraten, Xonotic, e.d.
Als je 40ms+ inputlag hebt, dan wordt het pas een probleem. De Dell UltraSharp 2408WFP is een monitor die daar berucht om wss, met 60ms inputlag. Dat merkte je aanzienlijk. En die heb ik met een CRT er naast nog nagemeten omdat ik het eerst niet geloofde dat het zoveel was.

Wil je testen of het aan je monitor ligt, en dan in het bijzonder inputlag? Test dan met een andere monitor. Bij voorkeur met een CRT want die hebben geen last van dit probleem. Wellicht heb je nog een oud beestje staan of kun je er goedkoop eentje op de kop tikken van een redelijk formaat zodat je het kunt proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ultraman op 20-05-2013 18:04 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanoSector
M'n vader heeft nu een game scherm gekocht (hij speelt het spel, ik zelf niet). De Benq 2120T ofzo. Hij zegt dat het nu goed gaat maar ik betwijfel het.
Ik heb zelf zijn oude scherm en vind het prima werken met games, ook multiplayer.

Zijn desktop is bedraad verbonden met een ASUS RT-N66U router. Als het nog optreed kan ik zijn desktop direct op het modem zetten.

Ik gebruik nu zijn oude pc en heb nergens last van, maar de oude staat nu in ons tuinhuis en de nieuwe in plaats van de oude.

Ik houd jullie op de hoogte :)
Pagina: 1