Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nedernakker lokt mn topic

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi zonder enig pardon is mn topic over mn e8500 en het ocen op slot gezet door ene nedernakker.
Graag vraag ik hierbij of het weer "un-lockt" mag worden ,ik vond dat ik er wel een relevante vraag had..

Even een kleine uitleg ;ik vraag over iets ,leg uit waarom ik maar niet verder kom en daarom dus een topic start over deze dingen ..maar meneer vond het nodig en ik zal ook even kijken wat de tijd was om dan maar iets af te sluiten ,ik kan nog geen eens iets vragen over wat hij zegt of argumenteert .\

Tensloten zegt hij iets over ene got en dat het later weer ge-unlokt wordt !
Wat en of hoe wordt ik hier dan iets wijzer van ?!
Vooral hoe want ik begrijp niks van zn zin of dit "

Ga je eerst eens goed inlezen, zodat je weet wat je doet, vervolgens kun je vragen stellen in dat topic.

Tot die tijd gooi ik dit topic op slot.

De manier waar dit op gaat slaat volkomen nergens op ,zoals ik al zeg en aangeef heb ik me al goed ingelezen meneer nedernakker .
Ik begin hier aardig spuug zat van te worden ,al dat negatieve is niks toegevoegd laat staan dat ik daar iets wijzer van wordt ,BEDANKT !
Ik hoop dat mijn to weer open kan en verwacht geen excuus of iets dergelijks maar ondertussen staat mn to bijna weer op een pagina 2..

ed: blijkbaar kan ik niet met al mijn vragen zomaar hier terecht op tweakers ,ik ben nou aan het twijfelen of ik nou iets moet posten ,maar mn to waar ik mee begon is gelokt en er heeft in die tijd ook niemand op kunnen reageren ,dus ik hoop dat er hier ergens op dit forum van nederlands besten site,s 2012 nog een lichtje brand ergens

mvg -floris

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 17:51 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-11 09:16

Fordox

00101010

Dit is het beleid van tweakers. je stelt zeer waarschijnlijk een veel voorkomende vraag, of je vraagt naar iets dat makkelijk valt te vinden via google.
er zijn ook grote gezamelijke topics als bijvoorbeeld de Wolfdale topic (wolfdale is de architectuur van je processor). in dit soort topics word een hoop relevante informatie gegeven, en als het dan nog niet duidelijk is kun je beter in dat topic je vraag stellen i.p.v. een nieuwe topic te starten.

dit is een manier om het niveau van het forum een beetje hoog te houden en vele irrelevante topics te vermeiden.
Het algemeen beleid

dit is allemaal standaard procedure, elke moderator doet dat ongeveer op dezelfde zakelijke wijze. er kan niet steeds sorry worden gezegd, of elk 'niet waardig' topic in leven blijven houden.

al ben ik niet van de redactie/ben ik geen mod/geen admin, ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. het is allemaal zeker niet persoonlijk bedoeld, maar we verwachten wel enig niveau. we zijn geen helpdesk ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:24

Mechwarrior Online: Flapdrol

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:46

pino85

Im just a Bird in the Sky

Wellicht was het buiten wat er gebeurd is ook handig als de mod in kwestie even kort een linkje had geplaatst waar de ts meer informatie kon vinden, want blijkbaar kon hij het zo 1 2 3 niet vinden.
Soms word dit wel gedaan en soms niet, is ook verder niet verkeerd bedoeld naar de mod in kwestie.
Maar Fordox heeft het goed uitgelegd in mijn ogen dus succes ts.

[ Voor 62% gewijzigd door pino85 op 17-05-2013 18:43 ]

Liefhebber van Tweakers

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:20

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Rone schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:30:
Ik stel voor dat je Het algemeen beleid even doorneemt. Daarnaast verwijs ik je vriendelijk naar Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! Aldaar vind je onder andere de correcte handelswijze indien je het niet eens bent met de beslissing van een moderator. Een nieuw topic openen om daar vervolgens je beklag te doen behoort daar in ieder geval niet toe, dus deze gaat dicht.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.