Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fractal Design Define XL R2: temperaturen

Pagina: 1
Acties:

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:28
Beste Tweakers,

reviews: Fractal Design Define XL R2: solide fulltower
Ik vraag me na deze review sterk af hoe jullie met simpele ventilatoren de temperatuur in de kast lager krijgen dan de omgeving.
een omgevingstemperatuur van 22 graden
Toch meten jullie temperaturen van 16, 13 en 11 graden in deze kast. Dat lijkt me toch schier onmogelijk bij een omgevingstemepratuur van 22 graden en luchtkoeling, tenzij je ergens anders die koude lucht (Kouder dan 11 graden) vandaan haalt.
Er is zelfs een load-temperatuur van 14 graden in de kast. Ik ben echt zéér benieuwd hoe je dit met luchtkoeling van 22 graden voorelkaar krijgt.

[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 17-05-2013 15:39 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Dat is een erg goede vraag en gaan we even uitzoeken. Mijn vermoeden is dat de genoemde waarden de delta zijn. Als ik naar http://tweakers.net/benchdb/test/875 kijk bijvoorbeeld dan kan ik me voorstellen dat er iets in de database fout gaat omdat er een offset niet goed staat ofzo. Althans, ik kan me niet voorstellen dat iemand serieus 7 graden heeft ingevoerd als daadwerkelijk gemeten temperatuur :)