Toon posts:

acces denied (policy_denied)

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Sinds kort heb ikzelf en mij collega's op het werk het volgende voor wanneer we een poging ondernemen om om internet te gaan:
acces denied (policy_denied) Your systemhas denied acces to the requested URL For assistance contact you network support team.

Dit is gebeurt nadat wij telefoon kregen om één site te laten openstaan en al de andere site"s af te sluiten. Sindsdien kunnen wij enkel de site betreden die we moesten laten openstaan. Met héél wat prutsen raaken we ook op google terecht maar kunnen we niet meer verder gaan..

Wij zijn hier best ontzet over omdat wij in al die jaren tijd dat we internet hebben gebruikt hier nooit misbruik van hebben gemaakt, ook is er NIETS van reden opgegeven waarom die actie zich voordoet.

Mijn vraag naar jullie toe is of er mogelijkheden zijn om dit te omzeilen? Ik heb zelf al geprobeerd om via crhome - instellingen een andere proxy server in te stellen maar ik kan er niets aan veranderen, geblokeerd dus.. Ook via google translator was er blijkbaar een manier maar die toepassing verhelpt helaas voor ons het probleem niet.

Hopelijk kunnen jullie mij en men collega's helpen..

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
De boodschap lijkt met duidelijk: contacteer jullie netwerkbeheerder(s) op het werk. Het lijkt erop alsof ze een proxy gebruiken om bepaalde sites die niet werk-gerelateerd zijn te blokkeren. Als er sites geblokkeerd zijn die jullie nodig hebben voor het werk, dan zal je toegang moeten vragen tot die sites aan je netwerkbeheerder(s).

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Tja... Als je je werk niet meer kunt doen: aangeven bij je leidinggevende.

Het zal vast met een reden gedaan zijn. Daar kunnen wij naar gissen, maar het is een keuze van je WG. Niet mee eens? Dan moet je het daarmee overleggen en tot een oplossing komen.

Het omzeilen van dergelijke (duidelijk bewuste) settings is hier niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.