Ik zit met een vervelende situatie, waar ik de kennis en hulp van jou hopelijk goed kan gebruiken.
Vooraf:
Ik heb van een mede tweaker een AMD 6950 overgenomen. Hij was werkend uit zijn PC gekomen en goed verpakt verzonden in een anti-statische zak.
Probleem:
In mijn PC doet hij echter niets. Enkel de koeler gaat aan. (Arctic)
Wat heb ik al geprobeerd?
- ingebouwd als primaire kaart in desktop, geeft geen beeld koeler staat aan...
- ingebouwd als secundaire kaart in mn 2e pci-e slot. (heb ook 4x 6 PEG stekkers)
- C-Mos gereset op mn desktop; gaf nog geen beeld, koelers gingen wel aan.
Hierbij boot mn pc op de eerste videokaart maar laat windows of CCC geen 6950 zien.
- Bios switch van 2 naar 1 gezet, en omgekeerd...
- Ingebouwd in andere desktop als primaire kaart, geeft geen beeld koeler staat aan..
Niets waar ik beeld op krijg, zowel via HDMI als DVI...
Alle tips en opties zijn welkom om te kijken waar dit aan ligt. Wellicht op de kaart zelf?
Vooraf:
Ik heb van een mede tweaker een AMD 6950 overgenomen. Hij was werkend uit zijn PC gekomen en goed verpakt verzonden in een anti-statische zak.
Probleem:
In mijn PC doet hij echter niets. Enkel de koeler gaat aan. (Arctic)
Wat heb ik al geprobeerd?
- ingebouwd als primaire kaart in desktop, geeft geen beeld koeler staat aan...
- ingebouwd als secundaire kaart in mn 2e pci-e slot. (heb ook 4x 6 PEG stekkers)
- C-Mos gereset op mn desktop; gaf nog geen beeld, koelers gingen wel aan.
Hierbij boot mn pc op de eerste videokaart maar laat windows of CCC geen 6950 zien.
- Bios switch van 2 naar 1 gezet, en omgekeerd...
- Ingebouwd in andere desktop als primaire kaart, geeft geen beeld koeler staat aan..
Niets waar ik beeld op krijg, zowel via HDMI als DVI...
Alle tips en opties zijn welkom om te kijken waar dit aan ligt. Wellicht op de kaart zelf?
[ Voor 3% gewijzigd door tomic op 17-05-2013 13:40 ]
Toch maar een weblog?