Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste gamers,

Ik heb de Logitech G27 sinds een aantal jaren nu. Helaas maakt hij sinds een paar dagen een "tik" geluid bij het sturen van links/rechts naar rechts/links. Dus besloot ik gebruik te maken van de Support afdeling van Logitech. Daar hebben ze mij verteld dat mijn G27 niet meer binnen de garantie valt, helaas. Echter heeft de medewerker mij een loyaliteitskortingscode kunnen geven van 50% voor het aankopen van een nieuwe G27 bij Logitech Nederland. Tot mijn grote verbazing was de Logitech G27 niet meer beschikbaar voor verkoop op de website. Daarom heb ik nogmaals een telefoontje gepleegd naar de Support afdeling en heeft de medewerker bevestigd dat de G27 uit de productie is gehaald. Er komt namelijk eind mei 2013 een vernieuwde versie van de Logitech G27, namelijk de Logitech G27S

Ben erg benieuwd naar de verbetering op het huidig model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
Lijkt me een sterk verhaal als ik eerlijk ben. De G27 was al een vernieuwde versie van de G25 dus het lijkt me raar dat ze nu de G27 weer minimaal vernieuwen en in de markt zetten, zeker omdat er nog 0,0 bekend is gemaakt.

Beter gaan ze een segment of 2 hoger qua kwaliteit met een compleet nieuw product :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
Logitech stopt met console gaming accessoires, inclusief stuurwielen.
http://www.gamespot.com/n...als-from-logitech-6402950
Als er een nieuw stuur komt, dan waarschijnlijk alleen geschikt voor PC, niet voor nieuwe consoles?

[ Voor 89% gewijzigd door rdjnl op 17-05-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
Dat is bevestigd idd dat ze met de console spullen voorlopig stoppen.

Het is de vraag wat ze de komende jaren qua stuurtjes nog gaan doen. Denk dat ze wel echt een paar stappen richting Fanatec moeten gaan maken anders ziet straks iedereen die al een g27 heeft bijvoorbeeld geen enkele reden om over te stappen naar een nieuwer model. Ben alleen bang dat als dat gebeurd de prijs weer astronomisch (in verhouding) wordt :P

[ Voor 13% gewijzigd door Schuey op 18-05-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
laten we hopen dat het een compleet nieuw product wordt en dat ze een beetje in de buurt komen van Fanatec.

Maar zoals de medewerker van Logitech vertelde wordt het toch wel zeker een Logitech G27S. Eind mei weten we meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harladesh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-05 15:56
Dit is prachtig nieuws!
Ik was namelijk aan het kijken voor een g27 (nieuw of 2dehands).
Maar nu wacht ik nog maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Ik rij nog steeds vrolijk rond met een G25, maar ik wacht nu eerst af welke stuurtjes ondersteund gaan worden naar de 2 nieuwe consoles, de G25/27 werkte enkel onder PS3 (via mod wel Xbox, maar half), weinig zin om straks weer zo'n probleem te hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harladesh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-05 15:56
Weet er iemand al meer?
Ik kan zelf niks nieuws vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
Ik heb laatst nagevraagd waarom de G27 niet meer op de website staat en bijna nergens meer te verkrijgen is, behalve tegen erg hoge prijzen. De reactie van Logitech was:
"De G27 is vanaf ongeveer eind Mei weer beschikbaar voor bestelling."
Dus, de G27S wordt niet genoemd en ze geven ook niet aan dat ze met het product gaan stoppen.
Zie: http://gaming.logitech.com/nl-nl/product/g27-racing-wheel

[ Voor 8% gewijzigd door PatrickC op 03-06-2013 21:09 . Reden: Link toegevoegd ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1