Momenteel ben ik een game systeem aan het samenstellen. Ik twijvel echter nog over de videokaart. Over de overige componenten ben ik al zeker.
Overige niet belangrijke componenten heb ik weggelaten.
Nu zit ik nog te twijvelen tussen 2 kaarten (Tips voor betere opties ook welkom):
Beide lijken mij een goede optie. Maar is het verschil tussen deze kaarten erg groot? Ik heb het idee van niet namelijk.
Extra info: Wanneer ik voor de goedkopere kaart zou gaan dan zou ik er een ssd bij nemen voor het OS. Wanneer ik de duurdere kaart neem niet.
Wat voor games speel ik: Voornamelijk Trials evo gold, unreal tournament 3, tomb raider.
Het maximale budget voor een videokaart is 300 euro.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 149,- | € 149,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 60,90 | € 60,90 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,- | € 54,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | |||
Overige niet belangrijke componenten heb ik weggelaten.
Nu zit ik nog te twijvelen tussen 2 kaarten (Tips voor betere opties ook welkom):
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Club3D Radeon HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | € 206,50 | € 206,50 |
| 1 | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 276,40 | € 276,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | |||
Beide lijken mij een goede optie. Maar is het verschil tussen deze kaarten erg groot? Ik heb het idee van niet namelijk.
Extra info: Wanneer ik voor de goedkopere kaart zou gaan dan zou ik er een ssd bij nemen voor het OS. Wanneer ik de duurdere kaart neem niet.
Wat voor games speel ik: Voornamelijk Trials evo gold, unreal tournament 3, tomb raider.
Het maximale budget voor een videokaart is 300 euro.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82