Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Apple bereikt 50 miljard appdownloads

Pagina: 1
Acties:

• duizel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-07 11:54
Heb geen zin in allerlei onderzoeken en leerstof om te achterhalen of ik hier goed zit maar ik verwacht het wel, is al beetje omslachtig om dat buiten het topic te moeten benoemen omdat de huidige lezers dit niet zullen zien en nu de huidige fout nog lezen. gebruiksgemak mensen willen zo min mogelijk klikken met nieuws lezen wees blij dat ze reageren op fouten nu even betreffende de fout of ik moet kats verkeerd lezen denk dat het niet duidelijk verwoord is:

Citeer:

De grens van 25 miljard werd in maart 2011 gehaald, waarna de groei van het aantal downloads zich verder heeft versneld. Na een jaar noteerde Apple een miljard downloads en vorig jaar werd het aantal van 10 miljard bereikt.

2011 25 miljard en vorig jaar aantal van 10 miljard bereikt het is 2013 naar mijn weten en vorig jaar 2012

Of fout of julie bedoelen de groei per jaar dit dan even wat duidelijker verwoorden. Citaat stelt toch echt dat er iets niet klopt.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ziet er uit alsof er iets te fanatiek gecopy/paste is uit het artikel van 2011. Daar staat diezelfde zin in, maar daar klopt ie dus uiteraard wel.

nieuws: Apples App Store bereikt 25 miljard downloads
De grens van 25 miljard werd na vier jaar geslecht, maar de groei van het aantal downloads versnelt: na een jaar noteerde Apple een miljard downloads en vorig jaar werd het aantal van 10 miljard bereikt.

[ Voor 55% gewijzigd door Orion84 op 16-05-2013 21:12 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:40

ManiacsHouse

Scheisse!

Orion84 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:04:
Ziet er uit alsof er iets te fanatiek gecopy/paste is uit het artikel van 2011. Daar staat diezelfde zin in, maar daar klopt ie dus uiteraard wel.
Auw.... Das wel heel slecht van de schrijver... 8)7

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Niet om lullig te doen maar die had ik al twee keer gemeld.

apple bereikt 50 miljard downloads

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Een en ander aangepast.

Abort Retry Fail?

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Er staat nu dat ze in 2011 de 25 miljard haalden.

Ze haalden in 2011 de 10 miljard
Ze haalden in maart 2012 de 25 miljard... s

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Pagina: 1