Heb geen zin in allerlei onderzoeken en leerstof om te achterhalen of ik hier goed zit maar ik verwacht het wel, is al beetje omslachtig om dat buiten het topic te moeten benoemen omdat de huidige lezers dit niet zullen zien en nu de huidige fout nog lezen. gebruiksgemak mensen willen zo min mogelijk klikken met nieuws lezen wees blij dat ze reageren op fouten nu even betreffende de fout of ik moet kats verkeerd lezen denk dat het niet duidelijk verwoord is:
Citeer:
De grens van 25 miljard werd in maart 2011 gehaald, waarna de groei van het aantal downloads zich verder heeft versneld. Na een jaar noteerde Apple een miljard downloads en vorig jaar werd het aantal van 10 miljard bereikt.
2011 25 miljard en vorig jaar aantal van 10 miljard bereikt het is 2013 naar mijn weten en vorig jaar 2012
Of fout of julie bedoelen de groei per jaar dit dan even wat duidelijker verwoorden. Citaat stelt toch echt dat er iets niet klopt.
Citeer:
De grens van 25 miljard werd in maart 2011 gehaald, waarna de groei van het aantal downloads zich verder heeft versneld. Na een jaar noteerde Apple een miljard downloads en vorig jaar werd het aantal van 10 miljard bereikt.
2011 25 miljard en vorig jaar aantal van 10 miljard bereikt het is 2013 naar mijn weten en vorig jaar 2012
Of fout of julie bedoelen de groei per jaar dit dan even wat duidelijker verwoorden. Citaat stelt toch echt dat er iets niet klopt.