Beste mensen,
ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe laptop maar heb een moeilijke tijd een goede voor mij te vinden.
Wat ik allemaal van plan ben met de laptop ?
Nou ten eerste game ik niet veel op de laptop, misschien soms een peaceful spelletje minecraft maar daar blijft het dan ook bij haha.
Ik kijk veel series en films dus een mooi beeldscherm heb ik graag ( liefst gewoon full HD 1080P )
Verder gebruik ik hem dan nog voor school
( mag dus niet al te zwaar zijn want sleep hem bijna elke dag mee ).
Omdat ik series kijk heb ik graag een accuduur op mijn laptop van minimaal 4 uur en het liefst 14 - 15.6 inch beeldscherm.
Ik sta open voor veel merken behalve MSI ( slechte verhalen van een vriend van me ) , Acer ( slechte dingen over gehoord ), Dell ( slechte ervaring mee ) en Apple ( Apple is veel te duur voor mij )
En de prijs zou ik graag op 1000 euro of minder hebben.
Alvast bedankt allemaal !
Hopelijk kunnen jullie me uit deze moeilijke situatie helpen
PS:
Heb al gekeken naar de :
ASUS N76 en N56
Lenovo Y500
Als jullie ervaringen hebben met deze laptops graag delen
ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe laptop maar heb een moeilijke tijd een goede voor mij te vinden.
Wat ik allemaal van plan ben met de laptop ?
Nou ten eerste game ik niet veel op de laptop, misschien soms een peaceful spelletje minecraft maar daar blijft het dan ook bij haha.
Ik kijk veel series en films dus een mooi beeldscherm heb ik graag ( liefst gewoon full HD 1080P )
Verder gebruik ik hem dan nog voor school
( mag dus niet al te zwaar zijn want sleep hem bijna elke dag mee ).
Omdat ik series kijk heb ik graag een accuduur op mijn laptop van minimaal 4 uur en het liefst 14 - 15.6 inch beeldscherm.
Ik sta open voor veel merken behalve MSI ( slechte verhalen van een vriend van me ) , Acer ( slechte dingen over gehoord ), Dell ( slechte ervaring mee ) en Apple ( Apple is veel te duur voor mij )
En de prijs zou ik graag op 1000 euro of minder hebben.
Alvast bedankt allemaal !
Hopelijk kunnen jullie me uit deze moeilijke situatie helpen
PS:
Heb al gekeken naar de :
ASUS N76 en N56
Lenovo Y500
Als jullie ervaringen hebben met deze laptops graag delen