Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aanmelden locatie

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk bij hotmail als je email berichten krijgt dat je kunt zien vanaf waar ze zijn gestuurd.
Ik kan via de bericht bron weergeven wel het ip adres van zien maar dat veranderd iedere keer
van locatie bij sommige.

Verwijderd

Wikipedia: X-Originating-IP ?

Wat is nou je vraag?

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Dit ligt aan de zender, ik weet dat via Google Mail dit verborgen word. Dit lag volgens mij aan de web-client. Zou je willen uitleggen wat precies het doel is om het IP van de zender te bemachtigen?

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Verwijderd

Topicstarter
ik wil locatie weten van de zender
Xaph schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:18:
Dit ligt aan de zender, ik weet dat via Google Mail dit verborgen word. Dit lag volgens mij aan de web-client. Zou je willen uitleggen wat precies het doel is om het IP van de zender te bemachtigen?
Hoe bedoel je dat dat ligt aan de zender? Is dat zeker dat die proxy gebruikt of ip changer dergelijke.
Yess ik wil locatie bemachtigen van de zender als ik via hotmail bericht bron weergeven doe krijg ik wel het ip adres. IP blijft helemaal hetzelfde op de laatste twee a drie cijfers na en berichten worden via een gmail verstuurd.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Goed het ip was al bekend, daar was je in de start al duidelijk in

je moet een lokatiedatabase downloaden ofzo of een website met lokatiedb benederen. e.g. http://www.ipaddressguide.com/ip2location
https://www.google.nl/sea...nt=firefox-a&channel=fflb

maar die dingen hoeven niet exact te zijn, de enige die het echt exact kan weten is de isp die het ip beheert

[ Voor 17% gewijzigd door Fish op 17-05-2013 00:41 ]

Iperf

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Waarom is het belangrijk waar iemand zijn of haar mail afhandelt?

Abort, Retry, Quake ???

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat ik even mis in je TS is wat je nu zelf al onderzocht hebt om antwoord te krijgen op je vraag. Daarbij is het ook niet helder waarom je de locatie wil achterhalen. Er zijn meer topics op GoT te vinden over het traceren van een verzender, vaak in combinatie met een minder succesvolle transactie op marktplaats of soortgelijks. We verwachten wel dat je eerst zelf even op onderzoek uit gaat voordat je een topic opent en dat ook laat blijken uit je TS.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.