Toon posts:

Welke Cooler kan ik nu het beste nemen????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb een vraag he;
**Ik ben van plan een nieuwe koeler aan te schaffen voor op mijn Socket370 Cel466@525
(krijg em in een keer niet meer geboot op 585) Nu zat ik te denken aan een GlobalWIN of een Titan Majesty, maar welke pak ik dan nu

GlobalWIN
Afbeeldingslocatie: http://maarten.agroweb.nl/tweakers/sep/9/fep32.jpg

OF

Titan Majesty
Afbeeldingslocatie: http://www.hardwareinfo.net/artikelen/reviews/2000-05-13-Socket370-Superkoelers/S370SK-Titan.jpg

Ow ja welke van de GlobalWIN kan ik het beste pakken, ik ga bijna de ABIT BE6-rev2 halen, dacht zelf de FEP32 ofzoiets ;)

En ik ga niet voor een Alpha, gewoon net iets te duur en ik heb er soms rare dingen gehoord

HEEL erg bedankt voor jullie HULP
\MZzl :D

Verwijderd

Topicstarter
Ow voor ik het vergeet, graag een beetje goeie argumenten dan heb ik er ook wel meer aan

Thnxx

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Ga jij een BE6-II kopen? Denk er wel aan dat je dan niet veel ruimte hebt om een grote cooler zoals die Globalwin die jij afbeeld te plaatsen.
Ik geloof dat je ongeveer 5,5 cm of minder hebt tussen de dimm sloten en de processor. Dus dat wordt een Golden Orb.

Maar waarom geen Alpha?? Te duur? Dat ze duur zijn dat is waar, maar die nieuwe generatie cooled ontzettend goed. Mischien nog wel beter dan deze coolers.

Je zegt dat je de processor niet meer krijgt geboot op 585. Betekent dat je een zwart scherm krijgt of start de processor dan wel op, maar je komt niet in windows?? In geval van een zwart scherm kun je het wel vergeten en helpt de beste cooler niet eens.

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij heeft het heel lang wel gedaan op 585, maar nu laadt ie iets meer als in het verleden en kan ie het niet meer, toen ik pas de pc had ging ie zelfs tot 600mhz ongeveer, werkte allemaal prettig dus

Verwijderd

Kan het zijn dat je koelprut is uitgedroogt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef geen advies over nieuwe koelprut en zo, want er zit net nieuwe tussen en die was redelijk duur, en daar heb ik em ook nog mee op 585mhz gehad effe
Mensuh ik wil alleen weten welke cooler ik moet halen, het is namelijk straks ook voor een proc, (tuurlijk op socket370)

Alleen advies over de cooler

Verwijderd

Kijk hier www.hardwareinfo.net/dutch/welkom.html
maar even ik kan zelf namelijk moeilijk beter adviesgeven.
Alhoewel ik zou zo'n titan majesty kopen die ziet er namelijk wel koel uit en het oog en oor in dit geval wil natuurlijk ook wat.
Pagina: 1