Nvidia Titan gebruiken voor folding @ home - lage ppd

Pagina: 1
Acties:

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-02 07:38
Hallo mede tweakers.

Aangezien ik een Titan sli setup draai vond ik het leuk om eens te kijken wat dit doet in folding @ home zodoende wordt de boel nog een beetje goed benut als ik zelf niet aan het gamen ben.

Ik ken het programma niet super goed en hoop dat hier mensen zijn die ervaring hebben met het programma en het liefst in combinatie met de Titan.

Momenteel heb ik alles ingesteld en is die met zijn eerste batch bezig maar per Titan haal ik momenteel max 35k ppd. Dit lijkt me erg weinig en op internet staat dat de Titan tot 120k PPD per kaart moet kunnen halen.

Ik gebruik de laatste versie van de software voor Windows, laatste drivers Nvidia in combinatie met een I7 3930k.

Doe ik misschien iets verkeerd?

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
De Stanford Guide gaat hier niet op in.
De mensen die 120K PPD halen doen dat op Core 17, de nieuwste beta-versie van OpenMM5.1

Zie hier voor instructies (lees alles goed door):
http://www.overclock.net/t/1367557/core-17-beta-wu

Het kan zijn dat je er nu wat minder of geen ontvangt omdat er schijnbaar niet genoeg WU's beschikbaar zijn....

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-02 16:54

Fordox

00101010

timpie81 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:16:
Ik ken het programma niet super goed en hoop dat hier mensen zijn die ervaring hebben met het programma en het liefst in combinatie met de Titan.
kijk eens even in de subsectie van de Dutch Power Cows (fold groepering van tweakers) :) ze kunnen zon set-up als de jouwe goed gebruiken voor teampunten.

Dutch Power Cows

[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 16-05-2013 16:23 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• timpie81
haha bedankt gasten snap er nu al niks van zal de sites bekijken. Dachtt dat core 17 beta gesloten was en dat het nu al gewoon uit is voor iedereen? Misschien heb ik dat verkeerd begrepen.

• Stef42
Het is inderdaad ook uit voor iedereen, mits je daarvoor een aantal aanpassingen maakt in FAH Control, zoals in die link staat uitgelegd.

• timpie81
ok ik heb nu die dingen toegevoegd zoals in de link is beschreven dus na deze unit zou die dan op zoek moeten gaan naar een snellere als ik het goed begrijp?

Ik zal idd opzoek gaan naar die Dutch power Cows, helaas zit ik zelf sinds vorige maand totaal onverwachts thuis door een ernstige ziekte en hoop ik over 6-12 maanden weer volledig gezond te zijn.

Ik heb nu dus de tijd en gelukkig ook de middelen om me hier wat mee bezig te gaan houden.

• Stef42
DPC (Dutch Power Cows) heeft een eigen subforum:
Dutch Power Cows

Je kan folden voor een bepaald team met een eigen username. Onder "Preferences" kan dit worden ingesteld, zo kan je ook meedoen met DPC onder teamnummer: 92

• timpie81
Cool ik heb de beheerder een DM gestuurd en 92 toegevoegd, Ik las dat je 10 opdrachten moet afmaken voordat je een key kunt aanmaken dus laat mijn pc gewoon aanstaan.

Enige vervelende is dat de Titan's boven de 70% fan speed wel lawaai maken. Zit over EK waterblokken na te denken aan de andere kant is dat weer een flinke investering om alles om te bouwen naar water en besteed ik dat misschien liever aan een 3e titan.

Iedereen bedankt voor de snelle reacties en adviezen. Hoop dat het zo met de instellingen werkt en dat mijn punten bij DPC komen en dus veel hoger gaan liggen dan wat ik nu zie,.

Ik draai de Titan's op 1150 MHZ op air, en daarmee sta ik in de top 40 wereldwijd van 3d mark 2011 en firestrike. Niet onaardig met 2 kaarten.

• Stef42
Over de passkey; dat ligt iets anders.
Check deze link: http://folding.stanford.edu/English/FAQ-passkey
Zodra je die hebt toegevoegd onder "Preferences" zal je een bonus ontvangen NA tien WU's.
Pagina: 1