Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[wordpress] Keuzemenu begin website

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb een vraagje ik wil graag een website maken waarbij als je het adres intypt dat je op een homepagina komt met 3 keuzes. Als je dan op een keuze drukt word je automatisch doorgelinkt naar het deel van de website dat betrekking heeft op de aangeklikte keuze.

Ik ben helemaal niet zo handig met HTML en dergelijke dus ik vroeg mij af of het misschien mogelijk is om dit binnen een wordpress theme te maken?

Alvast bedankt voor je reactie!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ja dit kan prima met welke CMS dan ook. Je startpagina is dan gewoon een statische pagina die linkjes heeft naar andere pagina's.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Dat is prima in Wordpress mogelijk, gewoon de template front-page.php in je thema aanpassen.

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 18:58
Persoonlijk denk ik dat je sneller geholpen bent wanneer je op youtube naar tutorials zoekt.
Zoek dan onder andere naar:

Wordpress how to make static pages.

of

Wordpress how to create menu's

of

Wordpress how to ceate links.

Verwijderd

Topicstarter
kun je dat ook doen met drie afbeeldingen op de home pagina? Dat je dus op een afbeelding klikt en dan doorgelinkt word naar het menu van jou keuze?

• beunhaasbaas
  • Laatst online: 20-11 18:58
Je kan alles klikbaar maken. Een plaatje, een url, een video. Zolang je er maar een link achter verstopt als het ware.

Verwijderd

Topicstarter
Okee! top! Ik heb nog een vraagje. Kun je er dan ook voor zorgen dat als je op het eerste menu drukt dat je dan alleen de pagina's ziet die bij het eerste menu horen. En als je dan dus op de 2e keuze drukt dat je dan alleen de bijbehorende paginas te zien krijgt, dus niet ook nog de paginas van de eerste keuze zegmaar.

Kan dat ook of vraag ik nu teveel? :P

• Nedra
  • Laatst online: 17-10-2023
Ja, dat kan. Ik denk dat het meeste van wat je ons zal vragen mogelijk is met Wordpress, de vraag is alleen hoe diep je er zelf in wilt duiken. Ik zou zeggen, installeer lokaal een versie van Wordpress en speel er mee. hier is de WP bijbel: http://codex.wordpress.org/ en het wemelt van tutorials, vragen en antwoorden over WP op 't internet.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:23:
Kan dat ook of vraag ik nu teveel? :P
Misschien lullig maar: ja. Je vraagt niet "te veel" maar wel "te veel wat je zelf prima kunt uitzoeken / proberen" en wat je met een paar minuten basiskennis HTML prima zelf kunt beantwoorden. Concrete vragen die je hebt zijn van harte welkom, maar "kan dit", "kan dat" etc. zonder zelf inzet / moeite te verrichten is wel teveel gevraagd ja. We zitten hier niet om handjes te houden of je basisbeginselen bij te brengen die je op 1001 plaatsen op 't web kunt vinden in diverse (al dan niet video) tutorials/documentatie ;)

Overigens: ik heb 't je al vaker verteld maar neem even onze Quickstart door a.u.b. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 16-05-2013 18:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.