Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gegevens uit database software halen

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Beste,

Ik heb onlangs een stukje software aangeschaft waar 1,2 miljoen adressen in staan. Deze adressen kan ik via Excel exporteren in batches van 5000 stuks.

Nu begrijpen jullie wellicht dat ik meer te doen heb dan 240 keer een handeling van 10 minuten (instellen filters en na 1x exporteren moet het programma worden afgesloten en herstart).

Nu zit er een .db file bij waar (vermoedelijk door de grote) alle adressen gewoon in staan. Ik krijg dit bestand echter niet geopent. Is er een manier om zo'n file te converteren naar Excel of de informatie eruit te krijgen?

Alvast bedankt!

Never really found a place that I call home...

Verwijderd

Je benoemt de dingen wel lekker bij naam he?

"een stukje software"

"een .db file"

Heb je al het bedrijf gecontacteerd waar je dat stukje software hebt aangeschaft?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2013 11:55 ]

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:35
meestal is het een db3 of sqllite file. Maar het kan zijn dat het encrypted is. Dat is nogal moeilijk te zeggen met zo weinig info.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Ik vermoed dat dat stukje software niet voor niks de .db file beveiligd zal hebben. Hier op GoT helpen we je niet met het omzeilen van dat soort beveiligingen en daarom gaat dit topic op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.