Toon posts:

RA2: Gap generator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben altijd van alles aan het proberen bij ra 2. Ik had op een gegeven moment ONTIEGELIJK veel power echt knetter veel 5 streepies rood en dan tot bovenaan groen. Ik had 4 gap generators 3 in een driehoek en 1 in het midden (weenie of dat er mee te maken heeft, denkut wel) toen kon ik ineens de middelste Gapgenerator deployen toen had ik ineens nog maar 3 streepjes Groen ipv rood.
voor de rest zag ik helemaal nix gebeuren op de kaart. iemand enig idee wat er gebeurt is? het is vast heel interesant want het koste echt een HOOOOOOOP stroom, en het is vast ook heel interesant in mplayer, nadeel het was skirmisch dus ik kon het de computer niet vragen

iemand een idee?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik weet niet, misschien een verborgen trukkje van westwood ? Ik zal het in ieder geval ff uitporberen.
[ offtopic ]
Kan jij RA2 spelen over internet vandaag ?
Ik kan geen verbinding maken met server.
[ offtopic ] ;)

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
nop ikkes kan het ook niet, maar ik heb wel vaker problemen met westwood

nu weer ff ontopic... iemand anders een idee?

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11-2025

mvt

ja ik ja

Je moet ff opletten, als het goed is zie je op de radarmap een zwarte vlek rond de vlek van de gap. Als je allied vijanden hebt in veld, kan het zijn dat je (ook al heb je satteliet gedeployed) een zwarte vlek op de map en radarmap zit, hier zit de vijand die GAP gebruikt. Verder maakt volgens muij de verspreiding niks uit. Voor je stroom : klik op powergenerator voor de echte stroomproductie/verbruik

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

Verwijderd

Topicstarter
MVT jij hebt het niet vaak gespeeld geloof ik hé?
Als je een GAP gebruikt zien de Allies je zowiezo niet, met of zonder saaliteuplink, ALTIJD een zwarte vlek, das het verschil met RA1. En ik weet hoe je je power verbruik ook echt bekijkt en ik had ineens nog 300 over in plaats van 4000.

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11-2025

mvt

ja ik ja

bedoel dus als zij gap hebben zie jij niks en als jij gap hebt zie je op radarmap alleen nog de puntjes van je gebouwen en is het terrein zwartgekleurt waar jij je gap hebt. Jij ziet dus aan het zwart waar zij jou NIET zien.
Over power consumptie

http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/redalert2/english/alliedstructures4.html#gap

Requires a lot of power to maintain, but if you've got the money to build a Gap
Generator, surely you've got money for power.

Verder, na op hard alles uitgespeeld te hebben en >300 punten te hebben gehaald in een maand op internet had ik niet zoŽn zin meer.

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
hmmm, gaps nemen niet zo'n afgrijselijk veel stroom in hoor. Voor 4 gaps haal je het wel met 4 powergenerators, los van de rest van je basis natuurljk ;)

Steam

Verwijderd

Topicstarter
LEEEEESSS!!!! ik kon de GAP DEPLOYEN en toen nam tie ontiegelijk veel stroom, en MVT (of zoiets) ik snap jou niet en jij mij niet geloof ik :):)

4 gaps, middelste deployen, weg power

Verwijderd

het klinkt gewoon als een bug.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 15:12

Flexx

This side up

Gap generator is sowieso zinloos in een skirmission, de pc weet toch wat je allemaal heb en waar het staat, en is Multyplayer kan het idd handig zijn als je genoeg power het, want zelfs een nuke kan die dingen niet alle maak kapot krijgen. Een storm daarentegen weer wel.

Verwijderd

Topicstarter
Wel een hele vreemde bug dan hé? :? zoeentje die je noooooit tegenkomt en helemaal niet op zo'n fantastische manier
Pagina: 1