geen idee of jullie met z'n allen enkel maar op de google newsfeed zijn geabbonneerd, maar dit lijkt wel zo als je ziet dat er maar liefst 9 newsitems achter elkaar worden gepost die van hen afkomstig zijn. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat andere bedrijven ook producten maken die het vermelden waard zijn en sommigen zelfs op dezelfde massale schaalgrootte bezig zijn, maar amper onder de aandacht worden gebracht.
Tweakers is op een Google event, dat is de reden
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 16-05-2013 00:13 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Precies, Google IO: https://developers.google.com/events/io/agendaOuterspace schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:13:
Tweakers is op een Google event, dat is de reden
Als Apple een Keynote geeft dan is er ook veel nieuws van Apple achter elkaar.
[ Voor 15% gewijzigd door GlowMouse op 16-05-2013 00:14 ]
Kom je wel eens vaker op Tweakers? Want dit soort dingen zijn uitzonderlijk. Dit keer was er een conferentie van Google, volgende keer is het Microsoft of Apple. Overigens had je ook kunnen zien dat het om een conferentie gaat, als je de nieuwsberichten daadwerkelijk had gelezen.dasiro schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 00:11:
geen idee of jullie met z'n allen enkel maar op de google newsfeed zijn geabbonneerd, maar dit lijkt wel zo als je ziet dat er maar liefst 9 newsitems achter elkaar worden gepost die van hen afkomstig zijn. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat andere bedrijven ook producten maken die het vermelden waard zijn en sommigen zelfs op dezelfde massale schaalgrootte bezig zijn, maar amper onder de aandacht worden gebracht.
Ik ben helemaal geen stagiair
Verwijderd
Lol, overigens had je ook kunnen zien dat user dasiro al sinds 2002 op Tweakers zit met 5.743 reacties, Redacteur...Joost schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 08:55:
[...]
Kom je wel eens vaker op Tweakers? [...] Overigens had je ook kunnen zien dat het om een conferentie gaat, als je de nieuwsberichten daadwerkelijk had gelezen.
OT: het vele Google nieuws viel mij ook op. Wellicht is het handig om in de titels al te vermelden dat het om Google I/O conferentie topics gaat?
Tot vorig jaar waren er nog aparte pagina's, met een link onder de gebruikelijke categorieën (Pro, Games,...) voor evenementen als de E3, Computex, IDF, Build en CES, zodat je alle berichten van die beurs op 1 pagina kon zien. Tevens werd er toen ook nog een artikel gemaakt voorafgaand aan de beurzen. Ik denk dat dat nu niet meer gebeurt wegens T7.Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:57:
OT: het vele Google nieuws viel mij ook op. Wellicht is het handig om in de titels al te vermelden dat het om Google I/O conferentie topics gaat?
[ Voor 4% gewijzigd door witeken op 17-05-2013 17:41 ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Schiet niet op... http://gathering.tweakers...ind/poster/62384/messagesVerwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:57:
[...]
Lol, overigens had je ook kunnen zien dat user dasiro al sinds 2002 op Tweakers zit met 5.743 reacties, Redacteur...
Dat maakt ze onleesbaar en lelijk...OT: het vele Google nieuws viel mij ook op. Wellicht is het handig om in de titels al te vermelden dat het om Google I/O conferentie topics gaat?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pagina: 1